Görev Yöneticisi : System

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.frmtr.com/windows-isletim-sistemi/2025644-gorev-yoneticisi-sistem.html linkindeki sorunun aynısını yaşıyorum

    normalde cpu kullanımım vs. çok güzel ancak çalıştırmam gereken ( daha önce gayet sağlam çalışan ) bir programı açtığımda tavan yapıyor.

    System diye bir girdi çok kullanıyor CPU'yu , yavaşlama oluyor ve ardından program hata verip kapanıyor ( run time error 28 , bazen farklı )

    nedir , nedendir , çözüm için ne yapabilirim?


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    hocam sys çalışırken  kB boyutlarıdna calışır .. sistemde actıgın zaman fazla bir oynama yapmaması lazım . Bu sorun her formatından sora göze carpıyorumu ?
    yok ole degil ise,  tavsiyem temiz Bir xp ile format atman katılımsızlarla yorma sistemi , son sürüm sp2 & sp3 kendine göre kur :) run time error hatası programın o anki doluş süresinden yapmış olabilir yada arka planda calışırkende bi hatayla karşılaşıp gönderme verebilir
    işin kısası temiz bi xp yükle olsun bitsin :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek

    Hoca o açılmayan açılınca cpu tavan yapan programaları yeniden kur ama öncesinde sağlam bi şekilde iyi bi anti ile tarat PC yi eğer hiç biri çare olmazsa mecburen format...


    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    o cpu yu tavan yaptiran program hangisi ?

    eger actigin program ise ve her programda bunu yapiyorsa ya antivirus vs tarzi programini kaldir yeniden kur

    calistirdigin program degilse onun ismini soyle


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    çalıştırdığım basit bi derleme olsa gerek.

    rapidshare bruteforce şeysi. 

    setup'u falan yok , ama daha önce böyle yapmıyordu..


    ...said addicted.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    system  boşta işlemi den bahsediyor arkadaş sanırım onun öyle çalışması gayet normal bilgisayarın kurdun yazılımların uyumluluk ve pc yormaması daha fazla performanslı çalışması için geliştirilen bir zımbırtı sanal bellek ve ramdan çalışır yani ornun gösterdigi ram miktarı nın iki katınıda diskten kullanır sıkıntı yok bu her pc de var Xp kullanılan


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek

    EcHoLL bunu yazdı:
    -----------------------------

    system  boşta işlemi den bahsediyor arkadaş sanırım onun öyle çalışması gayet normal bilgisayarın kurdun yazılımların uyumluluk ve pc yormaması daha fazla performanslı çalışması için geliştirilen bir zımbırtı sanal bellek ve ramdan çalışır yani ornun gösterdigi ram miktarı nın iki katınıda diskten kullanır sıkıntı yok bu her pc de var Xp kullanılan


    -----------------------------

    eğer gerçekten sistem boşta isteminden bahsediyorsa. onun kullandığı gösterilen CPU aslında kullanılan değil toplam boşta olan(kullanılmayan) CPU'yu gösterir.

    diğerleriyle topladığında 100% eder


    Im Boned, All Boned.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    manialith bunu yazdı:
    -----------------------------

    EcHoLL bunu yazdı:
    -----------------------------

    system  boşta işlemi den bahsediyor arkadaş sanırım onun öyle çalışması gayet normal bilgisayarın kurdun yazılımların uyumluluk ve pc yormaması daha fazla performanslı çalışması için geliştirilen bir zımbırtı sanal bellek ve ramdan çalışır yani ornun gösterdigi ram miktarı nın iki katınıda diskten kullanır sıkıntı yok bu her pc de var Xp kullanılan


    -----------------------------

     

    eğer gerçekten sistem boşta isteminden bahsediyorsa. onun kullandığı gösterilen CPU aslında kullanılan değil toplam boşta olan(kullanılmayan) CPU'yu gösterir.

    diğerleriyle topladığında 100% eder


    -----------------------------

    yok malesef o değil.

    Tüm kullanıcıların işlemlerini göster yapıyorum güvenlik şeyi soruyor onaylıyorum diğer işlemler görünüyor orada büyük harflerle SYSTEM var..


    ...said addicted.
Toplam Hit: 1332 Toplam Mesaj: 8