Görev Yöneticisi Açılmıyor (Yardım)
-
görev yaöneticisi, yöneticiniz tarafıdnan devre dışı bırakıldı diyor bunu nasıl halledicem bir de bu nasıl açılmışki tek çözüm format mı
-
sality virüsü olabilir tarattın mı bilgisayarı?
-
asiminnesli bunu yazdı:
-----------------------------görev yaöneticisi, yöneticiniz tarafıdnan devre dışı bırakıldı diyor bunu nasıl halledicem bir de bu nasıl açılmışki tek çözüm format mı
-----------------------------
comfix ile tarat.. -
sunu indiriyorsun http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_taskmgrenab.zip
Enable diyip tik atıyosun :)
sonra sunu indirip bi güzel sistemi tarıyorsun
http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/singlefile.php?download=norman-malware-cleaner&lid=5415
-
malware bytes sürekli aktif
-
Bilgisayarda Sen yönetici isen, bu işi bir viriüs yapmıştır.. eskilerden bir tane vardı böyle bir virüs.. yeni bir tane de olabilir...
-
kesin cozum combofix kullan.basit ve gecici cozum windows xp sorun giderici diye basit program var.
http://www.gezginler.net/modules/mydownloads/indir.php?lid=12166
