Görüntü Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    Elimde bir kasa var servislik .. görüntü alamıyorum ram gözeneklerndeki tozları almayı denedm olmadı .. ekran kartından şüphelenip kendi ekran kartımı taktım ayrıntıyı atlayarak ( anakarta uyumlumu değilmi diye bakmadm ekran kartlarının her ikiside ATI dedm uyar (: )

     

    müridler sizce problem başka nerden kaynaklanıyor olabilir bu konuda bir fikri alternatif çözüm yolu bilen bir müridimiz varsa yardımcı olursa sevinirim..

     


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    kendi ekran kartın uyumlu olmayabilir..

    bi de şu var dün benim ekran da gelmiyordu, meğersem reset tuşu basılı takılı kalmış :S ne olur ne olmaz söliyim de belki senin de takılı kalmıştır :P


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    MMB bunu yazdı:
    -----------------------------

    kendi ekran kartın uyumlu olmayabilir..

    bi de şu var dün benim ekran da gelmiyordu, meğersem reset tuşu basılı takılı kalmış :S ne olur ne olmaz söliyim de belki senin de takılı kalmıştır :P


    -----------------------------

     

    restart tuşu yok ztn pc nin hocam (: ekran kartı konusunu yarn ilk işim olacak ancak anakarttan şüphelendm :/inş değildir


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    hocam öncelikle yapacağın şey, bios pilini çıkar. pile basan iki bacağı, bir tek-tornavida- vs iletken bişeyle 10-15 saniye kadar kısa devre yap. yok beceremem diosan, pili çıkardıktan sora elektrik kablosunu çek, açma kapama tuşuna 10-15 saniye basılı tut. bios sıfırla. sonra pili yerine tak makinayı aç. açılmıyo ise, alternatif denenebilecek şeyler.

    1- 1 den fazla varsa her rami tek tek ve her slotta ayrı ayrı takarak dene.

    2- öncelikle on board ekran kartı varsa ondan görüntü almaya çalış.

    3- anakartta eğer onboard ekran kartı yoksa, ekran kartı haricindeki tüm kartları çıkar öle dene (ses kartı modem v.s.)

    4- anakartı kasanın dışına sök. dışarda sadece ekran kartı takılı dene.

    5- işlemcin AMD ise muadil başka işlemci takıp dene.

    6- AMD işlemcilerde fan yerine tam oturmazsada açılmama sorunu olabilir fanı kontrol et.

    7- power supplay değiştirip deneyebiliyosan bide onu dene.

    hala sorunu çözemedinse yüksek olasılık anakart problemin vardır. kuzey-güney köprülerini makina çalışırken elinle kontrol et. el yakacak kadar ısınıyorsa direk zaten git anakart al. çipsette sorun var demektir çünkü.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    hayaletkurt bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam öncelikle yapacağın şey, bios pilini çıkar. pile basan iki bacağı, bir tek-tornavida- vs iletken bişeyle 10-15 saniye kadar kısa devre yap. yok beceremem diosan, pili çıkardıktan sora elektrik kablosunu çek, açma kapama tuşuna 10-15 saniye basılı tut. bios sıfırla. sonra pili yerine tak makinayı aç. açılmıyo ise, alternatif denenebilecek şeyler.

    1- 1 den fazla varsa her rami tek tek ve her slotta ayrı ayrı takarak dene.

    2- öncelikle on board ekran kartı varsa ondan görüntü almaya çalış.

    3- anakartta eğer onboard ekran kartı yoksa, ekran kartı haricindeki tüm kartları çıkar öle dene (ses kartı modem v.s.)

    4- anakartı kasanın dışına sök. dışarda sadece ekran kartı takılı dene.

    5- işlemcin AMD ise muadil başka işlemci takıp dene.

    6- AMD işlemcilerde fan yerine tam oturmazsada açılmama sorunu olabilir fanı kontrol et.

    7- power supplay değiştirip deneyebiliyosan bide onu dene.

    hala sorunu çözemedinse yüksek olasılık anakart problemin vardır. kuzey-güney köprülerini makina çalışırken elinle kontrol et. el yakacak kadar ısınıyorsa direk zaten git anakart al. çipsette sorun var demektir çünkü.


    -----------------------------

    hocam çok saol denicem her birini tek tek .. inş olr ..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    umarım. senin deneyebileceklerin bunlar. inşallah biri sorununu çözer :)


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flickR
    flickR's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2009
    Erkek

    bilgisyarı açtığın zaman  num lock caps lock tuşlarına bastığın zaman yanıp sönüyor mu ?.Eğer hiç bi işlem yoksa bilgisayarında görüntüyle ilgili bi problem yoktur.Yani bilgisayarın hiç açılmıyor demektir.Ram ve ekran kartında sorun olcağını sanmıyorum açıklamalarına göre.bilgisayara başka bir power supply takıp bi dene .powerde sorun olabilir.eğer num lock ve caps lock yanıp sönüyorsa.deneme yanılma yöntemiyle diğer sorunları bulabilirsin.her zaman en sağlam yöntem :D.

Toplam Hit: 793 Toplam Mesaj: 7