

Göster Bakiim Amcana :)
-
+ Göster oğLum amcana Pipini
-Neyimi Neyimi ?
+Pipini oğLum..
-Banane ya Herkese Göstere Göstere Nazar deycek bebeme =)
--------
+Hadi AsLan Parçası Gösterde Amca Korksun
-Kim Neyden Korkuyor ??
+e benim saLak oğLum evde Prova yapıyorduk Gösterme ProvaLarı
-Seninkinimi Gösterecem ¿
+ ne diyon oLm sen ?
-Tamam baba şaka şaka.Amca Baaaaaaakk =)
+Siz Bu çocuğu arpayLamı BesLiyonuz ?? :)
-------------
+Hadi Koçum benim Göster dayıya bakim =)
-Baba Dayıma gösteriyom sen niye bakıyon dayım tek başına bakamıyormu ??
+Kime çekdi bu oğLan biLmiyom ki =)
--------------
+Göster bakim amcana Pipini asLan Parçası..
-oLmaz..
+Neden ?
-oLmaz!!
+anLadım.Amcası Gösterecek ama Gösterim parası aLıyoruz =)
-La Buda senin gibi üçkağıtçı hee =)
+Hadi oğLum Göster şimdi...
-WaDaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =)
:) Alıntı değildir..
Cemyılmayı dinliyodum aklıma geldi :P
Ve benim de böyle bir anım vardır.. Belki anlatırım :D -
anlat lan hüpne :D s.kinimi kestiler yoksa
-
Annat la,ucundan gösteripte kaçma muhabbetin : )
-
ya varya korkulur sızden sohbete bak :p
Toplam Hit: 1187 Toplam Mesaj: 4