Göz Muayene Raporu Ve Çerçeve ?
-
İyi Günler
Bugun gözden muayene oldum.
Girişte doktara yeni çerceve ve cam demiştim.
ama içimde bir uhte kaldı.
Göz numaralarım yükselmiş.
Şuan ki çerçevede 2 seneyi geçti.
Devletin çerçevenin bir kısmını karşılaması için
Doktorun siteme yeni çerçeve diye girmesi gerekiyormu ?
-
hayır hakkın varsa ve numaran değişmişşe reçete ile o hakdan faydalanabilirsin.
-
Hayır.
Doktorun demesiyle çerçeve değişmez. Sen neyi nasıl beğenirsen ona göre olur.
Devlet baba 2 yılda bir çerçeve hakkı verir.
E devletten kontrol edebilirsin.
-
sagolun muridler
Toplam Hit: 575 Toplam Mesaj: 4
