Grafik Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Avukat
    haybeci
    haybeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    S.a hacılar bi öğrenmek istediğim birşey var yılbaşında hepimiz tahribattaydık :D tahribatın logosu harikaydı cok şekerdi :D

    Nasıl yaptınız onu ya ? .com yazarken m nin üstünde noel baba oturuyordu böyle çamlar süsler falan vardı bende yapıcam merak ettim ? Şimdiden saolun.


    Dünyada kendi işkence örneklerini sergilememiş ulus ve dönem hemen hemen hiç olmamıştır. Ancak ne insanlar değişmişlerdir ne de olaylar ve sonuçları.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    baya eski bir konu ama zıplatim dedim. hala ogrenemediysen fln ustad photoshop,corel draw,photofilter,photo impact vs resim duzenleme araclarıyla yapabilirsin.


    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    Rebelist bunu yazdı:
    -----------------------------

    S.a hacılar bi öğrenmek istediğim birşey var yılbaşında hepimiz tahribattaydık :D tahribatın logosu harikaydı cok şekerdi :D

    Nasıl yaptınız onu ya ? .com yazarken m nin üstünde noel baba oturuyordu böyle çamlar süsler falan vardı bende yapıcam merak ettim ? Şimdiden saolun.


    -----------------------------

    hoca ona montaj deniyo :) herhangi bir vektor tabanli programla yapabilirsin veya photoshopla yapabilirsin.


    Diriliş... /// Inadina Ofke Inadina INTIKAM
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    alla alla niye ben hatırlamıyom o logoyu :S

    halbuki kayıt tarıhı 26 Eylül 2007 :S


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 879 Toplam Mesaj: 4