Grafik Sorunu
-
S.a hacılar bi öğrenmek istediğim birşey var yılbaşında hepimiz tahribattaydık :D tahribatın logosu harikaydı cok şekerdi :D
Nasıl yaptınız onu ya ? .com yazarken m nin üstünde noel baba oturuyordu böyle çamlar süsler falan vardı bende yapıcam merak ettim ? Şimdiden saolun.
-
baya eski bir konu ama zıplatim dedim. hala ogrenemediysen fln ustad photoshop,corel draw,photofilter,photo impact vs resim duzenleme araclarıyla yapabilirsin.
-
Rebelist bunu yazdı:
-----------------------------S.a hacılar bi öğrenmek istediğim birşey var yılbaşında hepimiz tahribattaydık :D tahribatın logosu harikaydı cok şekerdi :D
Nasıl yaptınız onu ya ? .com yazarken m nin üstünde noel baba oturuyordu böyle çamlar süsler falan vardı bende yapıcam merak ettim ? Şimdiden saolun.
-----------------------------hoca ona montaj deniyo :) herhangi bir vektor tabanli programla yapabilirsin veya photoshopla yapabilirsin.
-
alla alla niye ben hatırlamıyom o logoyu :S
halbuki kayıt tarıhı 26 Eylül 2007 :S
