Grafik Tablet
-
Arkadaşlar ben bi grafik tablet almak istiyorum, alma amacım amatör çizim; insan figürleri, agaç, böcek, çiçek, manzara, anime karakterleri v.b. Internette araştırma yaptım, gittigiyora fln baktım a3, a4, a5, a6 modelleri var ama a6 çok küçük gibi geldi, yinede herkes a5 yada a6 önerdi bana, marka olarakta uc-logic önerdiler.
Şimdi merak ettigim ben bu grafik tableti alınca laptopuma baglayıp grafik tablete çizdigim şeyler laptoptamı gözükücek yoksa ben o tableti bilgisayar gibimi kullanıcam çizdiklerim o tabletlemi sınırlı kalıcak ? Eğer öyleyse a6 ile ismimi zor yazarım :PBeni bu konuda bilgilendirebilicek birisi varsa çok memnun olurum...
-
wacom grafık tablet nette bı arastır.'2. el fılan bul baslangıc ıcın cok kalıtelı bı sey alma yuz lıraya kadar bı urun al yeter.İstersen çin malı dealextreme de var da
kac gun dayanır bılemem
-
Mausu kalem gibi kullanmak gibi bir şey...
Alışman biraz zaman alır...
A3 alırsan şimdilik yeter...
-
hacı merak ettigim şey ben bu tablet pcyi bilgisayara baglayıp üstüne çizdigim şeyler ekranamı aktarıyor yane bi o tablet pcyi laptoptaki pad gibimi kullanıyoruz yksa grafik tabletin kendiside bir bilgisayar mı herşeyi onun üzerindenmi yapıyoruz eger böyleyse a4 anca keser yane :/
bide a3 baya büyük olmazmı a5 demek istedin sanırsam hep karşıyıo bu ikisi :D
-
çizdiğini pcye aktarabiliyorsun ILLUSTRATOR'A aktarılıyor sanırsam..
http://www.grafiktablet.com/tablet-nceleme/wacom-intous3-a4-usb-tablet-ptz-930g
bu linkteki tablet baya kalitelidir.
-
fazla bir bilgim yok ama gördüğüm kadarıyla, photoshop, corel draw gibi grafik programlarıyla çizim yapıyorsun. mouse yerine tableti kullanıyorsun bir bakıma. çoğu efect uzmanı, matte painting gibi çalışanların önünde en 2 tane grafik tableti olur. bunlarla çalışırlar.
-
@allatura
''..yinede herkes a5 yada a6 önerdi bana, marka olarakta uc-logic önerdiler.''
demiş ya he konu varken bende burda sorim ben de çizimim iyi diye düşünüyorum ve almaya karar verdim böle bişey ama FİYATLAR ve MARKA nedir neyin nesidir bilen anlayan bi düsüncesini alalım.... :)
-
İyi..
kimse aklımı bulandırmadan aldım beğendiğimi :)
