folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Grafik Tasarım İçin Bilgisayar



Grafik Tasarım İçin Bilgisayar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    Merhabalar,

    grafik tasarım için (açık hava reklamcılığı) önerebileceğiniz masaüstü bilgisayar toplama falan varmı önereceğiniz şeyler? nasıl yaparız ne ederiz bilemedik biz 


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    hocam bu imac in bizde 21lik olanı var grafikerler hem program sıkıntısı hemde bilmediği için içine kurmuşlar windows u haliyle performans alamıyorlar. o yüzden bize pc lazım. mac zaten 2 tane var


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    omerfurkan1098
    omerfurkan1098's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2015
    Erkek

    Apple display alin. Masaustu dersen gtx980 olan bir seri topla ddr4 olabilir. Laptop dersen monster Abra a7 v3.2 gtx970m al derim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaZu
    ZaZu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Şubat/2012
    Erkek

    coreldraw kullanıyorsan PC almalısın. Yok ben mac'e sanal makina kurup yaparım dersen mac al.


    ShutterStock Portfolio http://shutterstock.com/g/ozkan26
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek
    Free_Mans bunu yazdı

    hocam bu imac in bizde 21lik olanı var grafikerler hem program sıkıntısı hemde bilmediği için içine kurmuşlar windows u haliyle performans alamıyorlar. o yüzden bize pc lazım. mac zaten 2 tane var

    Hocam kim program sıkıntısı çekiyorsa bana gelsin. Hangi program gerek ? Mac kullanmayı öğrenmek 1 haftasını almaz zaten öğrenirsede bırakamaz hocam.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek
    Ar0fer bunu yazdı
    Free_Mans bunu yazdı

    hocam bu imac in bizde 21lik olanı var grafikerler hem program sıkıntısı hemde bilmediği için içine kurmuşlar windows u haliyle performans alamıyorlar. o yüzden bize pc lazım. mac zaten 2 tane var

    Hocam kim program sıkıntısı çekiyorsa bana gelsin. Hangi program gerek ? Mac kullanmayı öğrenmek 1 haftasını almaz zaten öğrenirsede bırakamaz hocam.

    COREL DRAW lazım hocam varmı?


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek
    Free_Mans bunu yazdı
    Ar0fer bunu yazdı
    Free_Mans bunu yazdı

    hocam bu imac in bizde 21lik olanı var grafikerler hem program sıkıntısı hemde bilmediği için içine kurmuşlar windows u haliyle performans alamıyorlar. o yüzden bize pc lazım. mac zaten 2 tane var

    Hocam kim program sıkıntısı çekiyorsa bana gelsin. Hangi program gerek ? Mac kullanmayı öğrenmek 1 haftasını almaz zaten öğrenirsede bırakamaz hocam.

    COREL DRAW lazım hocam varmı?

    Corel kullanacak adam bu bilgisayarı kullanmasın yahu o kadarda demedik :)  

Toplam Hit: 1132 Toplam Mesaj: 8
pc bilgisayar toplama