Grafik Tasarım İçin Bilgisayar
-
Merhabalar,
grafik tasarım için (açık hava reklamcılığı) önerebileceğiniz masaüstü bilgisayar toplama falan varmı önereceğiniz şeyler? nasıl yaparız ne ederiz bilemedik biz
-
Efsane hocam varsa imkanın tavsiye ederim.
-
hocam bu imac in bizde 21lik olanı var grafikerler hem program sıkıntısı hemde bilmediği için içine kurmuşlar windows u haliyle performans alamıyorlar. o yüzden bize pc lazım. mac zaten 2 tane var
-
Apple display alin. Masaustu dersen gtx980 olan bir seri topla ddr4 olabilir. Laptop dersen monster Abra a7 v3.2 gtx970m al derim
-
coreldraw kullanıyorsan PC almalısın. Yok ben mac'e sanal makina kurup yaparım dersen mac al.
-
Free_Mans bunu yazdı
hocam bu imac in bizde 21lik olanı var grafikerler hem program sıkıntısı hemde bilmediği için içine kurmuşlar windows u haliyle performans alamıyorlar. o yüzden bize pc lazım. mac zaten 2 tane var
Hocam kim program sıkıntısı çekiyorsa bana gelsin. Hangi program gerek ? Mac kullanmayı öğrenmek 1 haftasını almaz zaten öğrenirsede bırakamaz hocam.
-
Ar0fer bunu yazdıFree_Mans bunu yazdı
hocam bu imac in bizde 21lik olanı var grafikerler hem program sıkıntısı hemde bilmediği için içine kurmuşlar windows u haliyle performans alamıyorlar. o yüzden bize pc lazım. mac zaten 2 tane var
Hocam kim program sıkıntısı çekiyorsa bana gelsin. Hangi program gerek ? Mac kullanmayı öğrenmek 1 haftasını almaz zaten öğrenirsede bırakamaz hocam.
COREL DRAW lazım hocam varmı?
-
Free_Mans bunu yazdıAr0fer bunu yazdıFree_Mans bunu yazdı
hocam bu imac in bizde 21lik olanı var grafikerler hem program sıkıntısı hemde bilmediği için içine kurmuşlar windows u haliyle performans alamıyorlar. o yüzden bize pc lazım. mac zaten 2 tane var
Hocam kim program sıkıntısı çekiyorsa bana gelsin. Hangi program gerek ? Mac kullanmayı öğrenmek 1 haftasını almaz zaten öğrenirsede bırakamaz hocam.
COREL DRAW lazım hocam varmı?
Corel kullanacak adam bu bilgisayarı kullanmasın yahu o kadarda demedik :)
