Grafik Tasarım Staj Dosyası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    Merhaba müridler, sizden yardım almam gereken bir konu var.

     

    Ben 2 yıllık grafik tasarım bölümü okuyorum adobe serisinden photoshop illustrator ve indesign öğreniyoruz. 

    Ve şu an staj yaptığım yerde de bunları öğrenmeye çalışıyorum. Pek fazla bir bilgim yok yani 30 günlük hergün ayrı bir iş yapıcak kadar.

    Kendim dosya hazırlamaya başlıyorum bugun ve hergün farklı olmak üzere 30 iş günü için bir dosya hazırlamam gerek. Elbet aranızda staj yapan vardır.

    Hazır veya bunları burdan bulabilirsin dediğiniz yer var mı ? 

     

    Bilgisayardan yazıcam herşeyi bilginiz olsun. Bilge adamın cs3 serisi var benim dediğim programlar üzerinde aradım ama bulamadım. o olursa olur.

    Yardımlarını bekliyorum müridler, şimdiden teşekkür ederim.

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    Ar0fer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Merhaba müridler, sizden yardım almam gereken bir konu var.

     

    Ben 2 yıllık grafik tasarım bölümü okuyorum adobe serisinden photoshop illustrator ve indesign öğreniyoruz. 

    Ve şu an staj yaptığım yerde de bunları öğrenmeye çalışıyorum. Pek fazla bir bilgim yok yani 30 günlük hergün ayrı bir iş yapıcak kadar.

    Kendim dosya hazırlamaya başlıyorum bugun ve hergün farklı olmak üzere 30 iş günü için bir dosya hazırlamam gerek. Elbet aranızda staj yapan vardır.

    Hazır veya bunları burdan bulabilirsin dediğiniz yer var mı ? 

     

    Bilgisayardan yazıcam herşeyi bilginiz olsun. Bilge adamın cs3 serisi var benim dediğim programlar üzerinde aradım ama bulamadım. o olursa olur.

    Yardımlarını bekliyorum müridler, şimdiden teşekkür ederim.

     

     


    -----------------------------

    işini fazlasıyla görür umarım

     

    http://www.tahribat.com/Forum-Tek-Konu-Altinda-Guzel-Photoshop-Calismalari-Paylasacagim-Ancak-Kaynak-Ingilizce-140715/


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    Mycity bunu yazdı:
    -----------------------------

    işini fazlasıyla görür umarım

     

    http://www.tahribat.com/Forum-Tek-Konu-Altinda-Guzel-Photoshop-Calismalari-Paylasacagim-Ancak-Kaynak-Ingilizce-140715/

    -----------------------------

     

     

     

    Böyle Bir Konu Yok, Belkide Hiç Olmadı, Belki Biri Sizi Kekliyo, Belki Adminler Tarafından Silinmiştir, Belki Sıkıntılı İçerikden Dolayı Yayından Kaldırılmıştır, Hepsi Olabilir :) ...(D3)

     

    Böyle diyor hocam.

     

    Edit: tamam buldum da konuyu ingilizce :/ + olaraktan resime filan gerek yok sadece yazı ve türkçe olması yeterli :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    o sırada logout olmusundur hocam.

    tekrar dene


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    Ar0fer bunu yazdı:
    -----------------------------


    Edit: tamam buldum da konuyu ingilizce :/ + olaraktan resime filan gerek yok sadece yazı ve türkçe olması yeterli :D


    -----------------------------

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    başka yardım edebilecek bir mürid yok mu :/

Toplam Hit: 5800 Toplam Mesaj: 6