Grafik Tasarım Staj Dosyası
-
Merhaba müridler, sizden yardım almam gereken bir konu var.
Ben 2 yıllık grafik tasarım bölümü okuyorum adobe serisinden photoshop illustrator ve indesign öğreniyoruz.
Ve şu an staj yaptığım yerde de bunları öğrenmeye çalışıyorum. Pek fazla bir bilgim yok yani 30 günlük hergün ayrı bir iş yapıcak kadar.
Kendim dosya hazırlamaya başlıyorum bugun ve hergün farklı olmak üzere 30 iş günü için bir dosya hazırlamam gerek. Elbet aranızda staj yapan vardır.
Hazır veya bunları burdan bulabilirsin dediğiniz yer var mı ?
Bilgisayardan yazıcam herşeyi bilginiz olsun. Bilge adamın cs3 serisi var benim dediğim programlar üzerinde aradım ama bulamadım. o olursa olur.
Yardımlarını bekliyorum müridler, şimdiden teşekkür ederim.
-
Ar0fer bunu yazdı:
-----------------------------
Merhaba müridler, sizden yardım almam gereken bir konu var.
Ben 2 yıllık grafik tasarım bölümü okuyorum adobe serisinden photoshop illustrator ve indesign öğreniyoruz.
Ve şu an staj yaptığım yerde de bunları öğrenmeye çalışıyorum. Pek fazla bir bilgim yok yani 30 günlük hergün ayrı bir iş yapıcak kadar.
Kendim dosya hazırlamaya başlıyorum bugun ve hergün farklı olmak üzere 30 iş günü için bir dosya hazırlamam gerek. Elbet aranızda staj yapan vardır.
Hazır veya bunları burdan bulabilirsin dediğiniz yer var mı ?
Bilgisayardan yazıcam herşeyi bilginiz olsun. Bilge adamın cs3 serisi var benim dediğim programlar üzerinde aradım ama bulamadım. o olursa olur.
Yardımlarını bekliyorum müridler, şimdiden teşekkür ederim.
-----------------------------işini fazlasıyla görür umarım
http://www.tahribat.com/Forum-Tek-Konu-Altinda-Guzel-Photoshop-Calismalari-Paylasacagim-Ancak-Kaynak-Ingilizce-140715/
-
Mycity bunu yazdı:
-----------------------------işini fazlasıyla görür umarım
http://www.tahribat.com/Forum-Tek-Konu-Altinda-Guzel-Photoshop-Calismalari-Paylasacagim-Ancak-Kaynak-Ingilizce-140715/
-----------------------------Böyle Bir Konu Yok, Belkide Hiç Olmadı, Belki Biri Sizi Kekliyo, Belki Adminler Tarafından Silinmiştir, Belki Sıkıntılı İçerikden Dolayı Yayından Kaldırılmıştır, Hepsi Olabilir :) ...(D3)
Böyle diyor hocam.
Edit: tamam buldum da konuyu ingilizce :/ + olaraktan resime filan gerek yok sadece yazı ve türkçe olması yeterli :D
-
o sırada logout olmusundur hocam.
tekrar dene
-
Ar0fer bunu yazdı:
-----------------------------
Edit: tamam buldum da konuyu ingilizce :/ + olaraktan resime filan gerek yok sadece yazı ve türkçe olması yeterli :D
----------------------------- -
başka yardım edebilecek bir mürid yok mu :/
