Grafiker Arkadaşlardan Bir Rica
-
Arkadaşlar elimde yazdığım bir döküman var, bunu sitemin ana sayfasına koymak istiyorum, döküman hazır fakat görsel olarak da birşey yapsam fena olmuycak, zamanı olan arkadaşlar varsa eğer bir el atarlarsa minnettar olurum.
Sanırım resim halinde olucak tabi eğer öyle yapılırsa, http://www.yasevyaterket.com/index.php bu adrese de link verilmesi lazım
Biraz süsleme felan da hiç fena olmaz, milli ve manevi tema olucak tabi.
Şimdiden tşk.ler
Döküman ;
GAZİ'LİK ÜNVANINI NÜFUSUNUN 1/4'ÜNÜ ( 6317 ) ŞEHİT VEREREK, MÜSLÜMAN - TÜRK
KİMLİĞİ İLE KAZANAN BİR ŞEHİR VAR KARŞINIZDA.
YILLARDIR BİR TANE BİLE VEKİL ÇIKARAMADIĞIN BİR ŞEHRİ NEYİNE GÜVENEREK O SAÇMA BÖLÜCÜ
DÜŞÜNCELERİNE DAHİL EDİYORSUN ?
ÖYLE TV'LERE ÇIKIP DEMEÇ VEREREK, KORKUDAN ELİN AYAĞIN TİTREYEREK OKUDUĞUN KAĞIT MÜSVETTESİ İLE TOPRAK ALINMAZ, DEVLET KURULMAZ. DEVLET KURMAK İSTİYORSAN TÜRK TARİHİNİ AÇ OKU…
YILLARDIR BU TOPRAKLAR DA, KARDEŞÇE VE BARIŞ İÇİNDE YAŞAYAN İNSANLARI SIRF KENDİ MENFAATLERİNİZ DOĞRULTUSUNDA KARŞI KARŞIYA ASLA GETİREMEYECEKSİNİZ. BU KAHBE OYUNUNUZ BU TOPRAKLAR DA TUTMAYACAKTIR ASLA.
KALDIKİ; BU TOPRAKLARDA, BELLİ BİR BÖLGEDE, MUHTELİF BİR TOPLULUĞUN
SAYISAL OLARAK FAZLA OLMASI O BÖLGEYİ NE KÜRT TOPRAĞI, NE LAZ COĞRAFYASI,
NE DE BAŞKA BİR YAPIYA BÜRÜNDÜRÜR. KİM HANGİ SAYIYLA YAŞARSA YAŞASIN,
DİYARBAKIR DA, ŞANLIURFA DA, BİTLİS DE, V.B. DİĞER GÜZİDE İLLERİMİZ DE, TÜRK TOPRAĞIDIR, ORDA YAŞAYAN KARDEŞLERİMİZ DE TÜRK VATANDAŞIDIR.
BU TOPRAKLARIN TAPU SİCİL BELGESİ TÜRK’LÜĞÜN ELİNDEDİR. BEDELİ ŞEHİT VE GAZİ KANLARI İLE ÖDENMİŞTİR.
BU BELGE ÜZERİNDE OYUN OYNAMAK İSTEYENLER BEDEL ÖDEMEYE HAZIR OLSUNLAR, BU BEDEL ÇOK AĞIR OLACAKTIR….
SAYGILARIMIZLA
KEFEN BAYRAKLI KENT “ GAZİANTEP “ GENÇLİĞİ…
-
Arkadaşlar öyle çok teferruatlı bişey istemiyorum,
Anasayfaya girince resim gibi bişey olucak,
Link : http://www.yasevyaterket.com/index1.php
Şu resimdeki gibi olsa yeterli biraz da süsleme felan

-
benimkisi temsili gerçek tasarımcı arkadaşlar yardımcı olur inşallah kardeşim.Selamlar

-

buyur hocam bilmem işini görürmü ?
-
Shephard bunu yazdı:
-----------------------------
buyur hocam bilmem işini görürmü ?
-----------------------------Nitrous kardeşim senin de emeğine sağlık.
Shephard çok tşk. ederim bunu kullanıcam da,
Sana zahmet olmaz sa eğer; örnek resimdeki ufak değişiklikleri yaparmısın
( Belirttiğim yazıyı yukarı alıp aradaki boşluk dengesini düzeltmen )
Şimdiden emeğine - klavyene sağlık

-
Shephard bunu yazdı:
-----------------------------

buyur hocam bilmem işini görürmü ?
-----------------------------güzel vurgulamışsın hocam bana kalırsa
bir de bayan koysan ve kapşonunda ayyıldız vs olsa bayrakda dik ve arkaplanda olsa daha güzel olur diye düşünüyorum.sövme ha:)
-
Yeni Hali burada :) umarım işini görür.

@Nitrous - Sövmüyorum hocam :)
