

Grafıker Programları Hakkında Yardım
-
arkadaslarr bugun grafikerlık kursuna basladımmm cok sevdıgım ve ılgı duydugum bır seydıı ve bugun hocamızın bızden ıstedıgı bazı programlar oldu bazılarını buldum ama tabı ve her zaman burdakı arkadaslarım ve hocamlarım daha ıyı bılırler dıyıp tahrıbata gırdım bana 4 tane program lazım bulmamda yardımcı olabılırmısınız.bu programlar portable olursa coooook sevınırım (taşınabılır yani) full surum olmaları gerekıyor bırde sımdıden tesekkurler
1.Freehand
2.indesing
4.Adobe Photoshop C2
-
portable sürümlerini tavsiye etmem, bi çok araç eksik olur içinde.. direk sana linkleri vermek yerine nerede arayacağın konusunda yardım etmek daha akıllıca olur.
buralarda istediğini bulursun..
-
sen en iyisi adobe creative suite 4 master collection nı indir
hocada adobeye çalışmış amk
:S
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=84030
-
Corel var ekleyebilirsin.Paint.NET :)
-
Freehand le vakit kaybetme :D illustrator veya corele agirlik ver,
-
hocam benı sız tam olarak anlamadınız heralde kursta gosterılecek olan programlar bunlar o yuzden onu kullan bunu kullan demeyınn bunlar lazım sadece
-
cok saol hocamm ılgın ıcın ama ben tasınabılır aramıstım :S portable yanı ama bunlarda ısımı gorur tesekkurler :D
-
4 programı da ögretecekmiymiş
-
corel istemeyen Grafik hocası :S