Grand Vitara 3K Nasıl Bilirsiniz?
-
Selam Dostlar,
40-45bin TL civarında araç bakarken sık sık balığa ve kampa gittiğim için jip almaya karar verdim ve henüz çocuk olmadığından Suziki Grand Vitara 3k işimizi görür diye düşünerek bunun lpg li olanına odaklandım.
Özellikle 2011 kasa için motor da iyileştirme yapılmış ve yakıt hepten düşmüş.
Sorum şunlar;
Bu araç satışta beni çok yorarmı?
Araç kullanımda teknik, yakıt, bakım masrafı vs. beni herhangi bir konuda üzermi?
Bu aracı daha önce kullanan veya bilen arkadaşlar cevap yazarsa çok sevinirim.
Araç örnek olarak şunlar;
-
2012 model duster'lar falan da var onlara bakıyorum ben de. sanki onlar satarken daha kolay gider hocam, bilemiyorum çok da anladığım konular değil ama bu aralar duster bakıyoruz. bilen eden beni de bilgilendirsin lütfen.
-
Hocam Toyota , Honda alabiliyorsan satista daha kolay olur gibi
-
dhmm bunu yazdı
Hocam Toyota , Honda alabiliyorsan satista daha kolay olur gibi
45k TL civarı varmıdır önerebileceğiniz birşey?
-
mustafa_unax bunu yazdıdhmm bunu yazdı
Hocam Toyota , Honda alabiliyorsan satista daha kolay olur gibi
45k TL civarı varmıdır önerebileceğiniz birşey?
Ah hocam ben Yunanistanda yasiyorum ne desem TR piyasasini bilmiyorum :(. Buradan bildigim saglam marka arabalar bunlar. Makineleri saglam. Sonra satarkende zorlamaz ve fiyati asiri dusmez
dhmm tarafından 14/Nis/18 17:10 tarihinde düzenlenmiştir
