GRE Hakkında Bilgisi Olanlar?
-
Selam,
kimliğimi unuttuğum için ales e giremedim daha doğrusu almadılar :) , alternatif olarak gre yi kabul ettiklerini öğrendim. bunlar sanırm alan
alan, ben computer science
üzerine gireceğim
http://www.ets.org/gre/subject/about/content/computer_science
konular falan burada var.. ama garip geliyor ales ve gre nasıl aynı kategoriye girebiliyor ya da ben mi yanlış biliyorum..
gre ye daha önce girmiş var mı acaba? içerik nedir, tarihleri ne zamandır yani ayda bir falan gibi mi.. ve zorluk kolaylk derecesi nedir
teşekkürler
-
Ekimde tekrar girsen alese kurtarmıyor mu?..
soruna yanıt olarak: gre ve alesin bir tutulduğunu ilk defa görüyorum.
izzmarit tarafından 31/May/13 18:52 tarihinde düzenlenmiştir -
başvurular eylülden önce oluyor bildiğim kadarıyla ağustos gibi galiba. o yüzden denk gelmiyor, ancak bahar döneminde başvurabilirim ama onda
da garantisi yok, eğer yerleşemezsem askere gideceğim, şimdilk böyle bir planım olmadığı için okumak gerek. tezsiz yüksek lisansta ales
istemiyorlar diye duydum ama baktığm ünivlerde ales yazıyordu yine..
unbalanced tarafından 31/May/13 18:56 tarihinde düzenlenmiştir
-
alesi aşağı yukarı her başvuruda istiyorlar joker sınav yaptılar onu..
gre hakkında ayrıntılı bilgim yok ama değişik versiyonları var diye biliyorum, bence en doğrusu üniversitelerine danışıp hangi grei alayım neleri çözeyim diye sorman olur. bizim bölümde paper based olanı bir ara kabul etmiyorlardı diye hatırlıyorum mesela. tam bilemedim benden malesef bu kadar :/
-
teşekkürler,
bi arkadaşa sordum onun dediğine göre alan sınavlarına girmiyorum,o sadece amerikada yüksek lisans falan yapmak için gerekliymiş.. neyse bakayım ben :)
-
Bn gre ye girdim kardesim. Ornek sorulari, calisma yontemi, detayli butun bilgiyi gre nin kendi sitesinde bulabilirsin.
sinav icerigi cok kolay, ama terimlere asina olmak icin bir baksan iyi olur. quantitative bolumunu full yapmak icin lise bilgin yeter. Bizdeki sayisala karsilik gelir
verbal kismi cok zor. Amerikali biri bile yuzde 60 civarlari yapabiliyormus. Ben bakmadim bile sinavdan once hic. En dusuk puani aldim. Benim icin Gerekmiyordu fazla. Bizdeki sozele karsilik geliyor. Kelime ezberle isi goturebilenler var.
analytical writing bolumu, alesten farkli olarak gre de bulunuyor. Bir konu hakkinda yazi yaziyorsun. Cikacak soru sitesinde bulunuyor. Bir suru soru icinden birini soracagiz diyorlar. Ornek yazimlar da var, orayi incele. 2,5 ve ustu not alman iyidir.
ales ile gre bir tutulabilir. Ayni mantik. Ama ben de hic gormemistim
