folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Group Mail Plus V3.4.071 + Plug-Ins



Group Mail Plus V3.4.071 + Plug-Ins

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    KaptaN müridinizden size güzl bi kıyak daha  arkadaşlar bu program ile binlerce kiiye mail atabilrsiniz toplu mail atam programıdır bu içine istediginiz kadar mail ekleyip gönderbilrsiniz programı kurarken içinde bi av uyarı evriyor ama çözemeidm ne oldugunu ama sisteme bulamıyor tempde oluşuyor bi deneyin bi sorun cıkacagını sanmıyroum galiba adaware gibi bişey ama sorun oluşturmuyor..

    http://rapidshare.com/files/28518834/Group_Mail__Plus__v3.4.071___Plug-InsTbT_KaptaN.rar.html

    şifresi  tahribat

     

    herkese hayırlı ugurlu olsun  

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Google
    Google's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    kıyağın kralı yapmışsın be hocam (:

    Abra Kadabra
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    eyw. üstad

    matematik24.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    öncelikle paylaşımın için sağol dostum,fakat söylediğin gibi av uyarı verdi ve karantinaya aldı,sonrasında içindeki .exe ler çalışmamaya yani kurulmamaya başladı sırayla denedim,hiç biri çalışmadı hep aynı hatayı verdi,önce bir bileşeni yüklemem gerekiyormuş,bir bilgin varsa yardım edersen seviniriz,tekrar teşekkürker...

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------
    öncelikle paylaşımın için sağol dostum,fakat söylediğin gibi av uyarı verdi ve karantinaya aldı,sonrasında içindeki .exe ler çalışmamaya yani kurulmamaya başladı sırayla denedim,hiç biri çalışmadı hep aynı hatayı verdi,önce bir bileşeni yüklemem gerekiyormuş,bir bilgin varsa yardım edersen seviniriz,tekrar teşekkürker...
    -----------------------------

    ilk bunu yüklle

    Group Mail (Plus) v3.4.071 Setup.exe

     

     

    abü av yi devre dışı bırk kursu sora çlaıştır av yi merak etme exelrde sorun yok bende 2 av var öle yaptım hiç bi srun oluşmadı  

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    eyv. kardeşim :)

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    kardeşim aynen dediğin gibi yaptım,yani antivirüsü kapatıp denedim yine aynısı :) Sen dosyanın içindekilerin tam olduğuna emin misin? Çünkü 2.cidir aynı eklentiler çıkıyor,15 mb de boşa gitti hay Allah :) Neyse canın sağolsun,ben beceremedim belki bari diğer arkadasların işine yarasın sağol tekrardan....

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
Toplam Hit: 1667 Toplam Mesaj: 7