Gs Eski Acık Bileti
-
Futbolla ılgılı tartısma konusu degıdlır.Lutfen cevap yazanlarda buna dikkat etsinler ve modlar silmesin.
Gs-Beypazarı macına esk itacık tribününe bielt aranıyor
Yeni acık bileti+para verilir.
Acil konudur.
-
takipteyim.
-
yokmu tanıdıgı bıldıgı olan
-
bn bugün bi m.köye gtcem stadın oraya bi uğramayı düşünüyorm, son maçında ali ami yen de yanlz bırakmıym ya da en azından son kez ali sami yen i göriym diyorm.
inş. bulurum, isticn bişi varmı mürid ordan?
-
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
bn bugün bi m.köye gtcem stadın oraya bi uğramayı düşünüyorm, son maçında ali ami yen de yanlz bırakmıym ya da en azından son kez ali sami yen i göriym diyorm.
inş. bulurum, isticn bişi varmı mürid ordan?
-----------------------------
yeni acık biletiyle takas yapılıcak en fazla bilet+20-25 tl isteyicek birin bulrusan suepr olur :D -
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
CellyM bunu yazdı:
-----------------------------
bn bugün bi m.köye gtcem stadın oraya bi uğramayı düşünüyorm, son maçında ali ami yen de yanlz bırakmıym ya da en azından son kez ali sami yen i göriym diyorm.
inş. bulurum, isticn bişi varmı mürid ordan?
-----------------------------
yeni acık biletiyle takas yapılıcak en fazla bilet+20-25 tl isteyicek birin bulrusan suepr olur :D
-----------------------------çok şey istiyon be hacı :))
elinde fazla bilet varsa alabilirim kapalılardan fln (=
-
kapalı kombinemı satarsam sana pm atarım ama 50 tl dıyım baştan
-
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------
kapalı kombinemı satarsam sana pm atarım ama 50 tl dıyım baştan
-----------------------------
yeni abcık bıeltı +25 lria olsa? -
Baracuda bunu yazdı:
-----------------------------
Clostridium bunu yazdı:
-----------------------------kapalı kombinemı satarsam sana pm atarım ama 50 tl dıyım baştan
-----------------------------
yeni abcık bıeltı +25 lria olsa?
-----------------------------yok aga para lazım saol .s
