

Gsm Olrak Kullanılabilen Pda Tavsiyesi ?
-
Mrb hojalar max. 900ytl civarında gsm olarakta kullanabileceğim şekli şemali düzgün markası özellik vs. iyi olan tavsiye ettiğiniz bir pda varmı ? Şimdiden tşkler.
-
hp hw 6915 ve asus p 525 bana göre en iileri.6915 kullandım gerçekten süper bişe.ama o fiyata alamassın.ancak bu ikisinin ikinci elini alabilirsin.gittigidiyorda sahibinden.com da flan var baya.
-
hp nin aletleri incele güzeller
-
abü asus p 525 hoşuma gidiyo 875 ytl ye düşmüş piyasada zaten bende bayi fiyatına alcam öle bi avantajım var :D Aslında en fazla 800 ytl verebilirm 75-100 ytl fazla söledim maksuz:D
-
hajı i-mate lerede bak iyi pdaları var
-
Treo650 paran çoksa treo680 öneririm.
-
QTEK S200 çok güzeldir.. bi araştır bak fiyatını bilmiyorm ama süper :)
Toplam Hit: 1065 Toplam Mesaj: 7