Gta 4 Pc"Ye Geliyor Gibi...
-

Evet, artık bu soruyu duymaktan sanırım oldukça sıkıldınız. Her geçen gün Grand Theft Auto 4'ün PC versiyonu hakkında dedikodular çıkıp duruyor. Ancak henüz Rockstar Games bu konu hakkında resmi bir açıklama yapmadı.
Bugün size vereceğimiz haber ise İsviçreli alışveriş sitesi CityDisc ile ilgili. CityDisc, bugün itibari ile Grand Theft Auto 4'ün PC versiyonunu ön siparişe sundu ve oyunun 30 Kasım 2008 tarihinde piyasaya sürüleceği belirtiliyor. Bu durum ne kadar doğrudur bilinmez ama bize göre Grand Theft Auto 4 her halükârda PC'ye gelecektir.
Kaynak : Trgamer . Com
Yapılan yorumları gördüm de Trgamer'da Çıkacak Gibiye Benziyor Ama Bekleyelim Görelim... -
Eşşek gibi çıkartacaklar. GTA zaten pc'ye yönelik bir oyun. Ticari getiri en çok pcden olur. Baştan konsol satışlarını arttırmak için konsol üreticileriyle anlaşıp pcye çıkartacaklarını gizli tutuyorlar. Her oyunda aynı yalan.
-
oyun için kasmaya gerek yokki
gta 4 süper bişi olucak hatta olabilir de
ama 2 gün oynayıp sıkılmayacakmıyız o yüzden kendini kasıp saatlerce oyun kuyruğunda bekleyenlere garipsiniz abi diyorum burdan ^^
-
San Andreas hariç tüm GTA serisini özenle oynayıp bitirmiş bir mürid olaraktan GTA 4' merakla bekliyorum ve Trialer'ına da baktım gerçekten çok süper olmuş
-
Gt5 ve motorstorm gelmedi pc ye gta hala belirsiz, gelme ihtimali de var gelmeme ihtimalide. ps3 den çok kar edeceğe benziyo rockstar bakalım 30 kasımda oyunu pc için oynuyor olabilecekmiyiz
-
30 kasım mı ben o zaman askerde olucam ama
Toplam Hit: 1209 Toplam Mesaj: 6
