Gta Da Sorunum Var Yine?
-
arkdaşlar oyunda herşeyi düzelti m şu an bindiğim araçların motor sesleri gelmiyor dolayısı ile arabaya binince sessizlik oluyo sadece diğer araçların yanlarınan geçerken o arabaların sesleir geliyo motora bindiğimde filan ses yok yani araçların benim bindiklerimin sesi çıkmıyo fren yapınca fren sesini alabiliyorum yada çarpma sesleri tamam ama araba sesleri ve kahramanınımızın diyologlarının sesleri yok ??
not san andreas
-
hocam rip li deil dimi ripliyse videoları kesiyolar sesleri azaltıyolar ama rip li deilse bildiğim kadar yağmurlu havalarda falan arabanın motor sesi gelmiyo ama başka neden olabilir bilmiim
-
belki oyun dosylarından kaynaklanıyo olabilir banada olmuştu
-
San Andreas Patch 1.01 yükle. oyun ses ayarlarını kontrol et 5.1 desteği açıksa ses sorunu olabilir.
-
livane bunu yazdı:
-----------------------------
hocam rip li deil dimi ripliyse videoları kesiyolar sesleri azaltıyolar ama rip li deilse bildiğim kadar yağmurlu havalarda falan arabanın motor sesi gelmiyo ama başka neden olabilir bilmiim
-----------------------------
beyler evet diğer arkdaşın da deiği gibi 5+1 kapatınca sorun kalkıyor ama vidyoalrın kimini gösteriyor şimdi kimini 3 5 sn izletip göstermiyor saçma sapan birşey birde iç mekanlarda mesela berberde ve gymde karakter normalinden 3 5 kat daha hızlı hareket ediyor bocukluk var? -
Çok büyük oyunları iso olarak çekmek veya 5 ytlye almak mantıklı gibi duruyor.
Toplam Hit: 871 Toplam Mesaj: 6
