folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Gta Da Sorunum Var Yine?



Gta Da Sorunum Var Yine?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkdaşlar oyunda herşeyi düzelti m şu an bindiğim araçların motor sesleri gelmiyor dolayısı ile arabaya binince sessizlik oluyo sadece diğer araçların yanlarınan geçerken o arabaların sesleir geliyo motora bindiğimde filan ses yok yani araçların benim bindiklerimin sesi çıkmıyo fren yapınca fren sesini alabiliyorum yada çarpma sesleri tamam ama araba sesleri ve kahramanınımızın diyologlarının sesleri yok ??

     

    not san andreas

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    livane
    livane's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2007
    Erkek
    hocam rip li deil dimi ripliyse videoları kesiyolar sesleri azaltıyolar ama rip li deilse bildiğim kadar yağmurlu havalarda falan arabanın motor sesi gelmiyo ama başka neden olabilir bilmiim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    belki oyun dosylarından kaynaklanıyo olabilir banada olmuştu

    ebedi devlet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    San Andreas Patch 1.01 yükle. oyun ses ayarlarını kontrol et 5.1 desteği açıksa ses sorunu olabilir.


    :|
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    livane bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam rip li deil dimi ripliyse videoları kesiyolar sesleri azaltıyolar ama rip li deilse bildiğim kadar yağmurlu havalarda falan arabanın motor sesi gelmiyo ama başka neden olabilir bilmiim
    -----------------------------
    beyler evet diğer arkdaşın da deiği gibi 5+1 kapatınca sorun kalkıyor ama vidyoalrın kimini gösteriyor şimdi kimini 3 5 sn izletip göstermiyor saçma sapan birşey birde iç mekanlarda mesela berberde ve gymde karakter normalinden 3 5 kat daha hızlı hareket ediyor bocukluk var?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stevie
    Stevie's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek
    Çok büyük oyunları iso olarak çekmek veya 5 ytlye almak mantıklı gibi duruyor.
Toplam Hit: 871 Toplam Mesaj: 6