Gta San Andreas Online
-
SA:MP yi oynama İçin öncelikle gerekli kurulum dosyasini asagidaki linkten indirmelisiniz
http://eu.littlewhitey.com/samp01b-installer.exe
indirdikten sonra installer İ calistirin SA-MP yi yükleyeceginiz bir klasor olusturun. Oraya resimdeki gibi install edin
install saniyeler İçinde bitiyor zaten. acilan pencereden close install yapin.
Sonra masaustunuze kisayolu gelicek. Bazi bilgisayarlarda ilk acilista error mesajlari gelecek bunlar geldiginde enter a basili tutup gecin ve GTA nin yuklu oldugu dizini secin. Sonra program calisacaktir.ilk olarak nicknameinizi soracaktir onu yazin.
alttan internet serverlerini tiklayin. Butun serverlerin acilmasi zaman alicaktir, bekleyin. Acildiginda istediginiz serveri secin sag tiklayin ve connect yapin
cp -
Bende direk oyuna giriyo baglanmıyo :=)
-
Sağol Daha önce oynamıstım bu sekilde ama bazı Serverlarda lag oluyor :S
-
bosuk ulen bu:(
Toplam Hit: 751 Toplam Mesaj: 4
