Gta San Andreas Online

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    SA:MP yi oynama İçin öncelikle gerekli kurulum dosyasini asagidaki linkten indirmelisiniz

    http://eu.littlewhitey.com/samp01b-installer.exe

    indirdikten sonra installer İ calistirin SA-MP yi yükleyeceginiz bir klasor olusturun. Oraya resimdeki gibi install edin



    install saniyeler İçinde bitiyor zaten. acilan pencereden close install yapin.
    Sonra masaustunuze kisayolu gelicek. Bazi bilgisayarlarda ilk acilista error mesajlari gelecek bunlar geldiginde enter a basili tutup gecin ve GTA nin yuklu oldugu dizini secin. Sonra program calisacaktir.ilk olarak nicknameinizi soracaktir onu yazin.




    alttan internet serverlerini tiklayin. Butun serverlerin acilmasi zaman alicaktir, bekleyin. Acildiginda istediginiz serveri secin sag tiklayin ve connect yapin

     
    cp

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek

    Bende direk oyuna giriyo baglanmıyo :=)


    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Sağol Daha önce oynamıstım bu sekilde ama bazı Serverlarda lag oluyor :S
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    bosuk ulen bu:(

    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
Toplam Hit: 751 Toplam Mesaj: 4