Gta San Andreas (Yardım)
-
gta san andreas yüklemeye başlıyorum belli bir yere gelince ; hata döngüsel artıklık denetimi yazıor ve tamam deyince oyundan atıyor.format attım yükledim gene aynı şey oldu . bi arkadaşa sordum neden olabilir diye xp service pack2 yi yükle olur dedi format attım tekrar yükledim gene aynı hatayı verdi. bilenler bi yardım etsin plis.
not : daha önce oyunu yükleyebilmiştim
-
oyunu baske cd den yukle benımde basıma gelmısdı.sanırsam cd boklugundan oluyor :)
-
Peki oyunu yüklediypde calısdıgı zaman driver'Lari ayni cd'Denmi yüKLedin :S yani oyunun calidigi zaman'Ki driver'lar ile simdiki driver veRSionu aynımı :S
-
hayır önceden başka cd den yüklemiştim yükledi.
bu hata veren cd başka cd
-
media_center bunu yazdı:
-----------------------------oyunu baske cd den yukle benımde basıma gelmısdı.sanırsam cd boklugundan oluyor :)
-----------------------------başka cd mi bulayım
-
bulabılırsen bul .
-
ilk yüklediğimde başka cd idi bu yükleyemediğim başka cd alakalımıdır acaba
-
aldığın cd kaç lık.2 cd liğimi aldın 6 cd liğimi 2 likleri alma çünkü hep bozuq paraya kıy 6 cdliklerden al.(kardeşimin başına gelmişti):/
-
dvd cd yav tek 1 tane
yok yok kesin cd de bi bokluk var
Toplam Hit: 974 Toplam Mesaj: 9
