Gta San Andreas Yardım
-
arkadaşlar ben bu san andreası oynamaya basladım epeyde ilerledim şimdi bi yerde takıldım yapamıyorum. ben en son araba falan caldım galeri açtım ondan sonra bu ucak araba bot ve motor kurslarına katıldım hepsinden lisans aldım ama ucak kursunun hepsi bitmedi ya şimdi yenı görev acılmıyo mal mal ortalıkta dolanıyorum netten tam çözümlere baktım bulamadımda yardımcı olabilecek birisi war mı acaba??
-
Yani San Fierrodaki işlerini halledip Toreno ile tanıştın onun görevlerini yapıyosun. Eski havalimanını satın almanı istedi. Saklanmak için güzel bi yer. Yapman gereken o uçak okulunu bitirmek. Yoksa devam edemezsin. Ordaki görevlerinin hepsini yap; eğer yapamıyosan save gameni ver birisi bitirir verir yine sana. O uçak okulundan sonra havalimanındaki görevlere başlayacan. 3-4 görev var. yine uçakla ilgili. Yani uçak kullanma kabiliyetini geliştirmen lazım illaki.
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------
Yani San Fierrodaki işlerini halledip Toreno ile tanıştın onun görevlerini yapıyosun. Eski havalimanını satın almanı istedi. Saklanmak için güzel bi yer. Yapman gereken o uçak okulunu bitirmek. Yoksa devam edemezsin. Ordaki görevlerinin hepsini yap; eğer yapamıyosan save gameni ver birisi bitirir verir yine sana. O uçak okulundan sonra havalimanındaki görevlere başlayacan. 3-4 görev var. yine uçakla ilgili. Yani uçak kullanma kabiliyetini geliştirmen lazım illaki.
-----------------------------havaalanını aldım ucak görevlerının hepsini yapmadım ama lisan aldınız dedi bana havaalanlarına girebiliyorum
-
seadog bunu yazdı:
-----------------------------NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------
Yani San Fierrodaki işlerini halledip Toreno ile tanıştın onun görevlerini yapıyosun. Eski havalimanını satın almanı istedi. Saklanmak için güzel bi yer. Yapman gereken o uçak okulunu bitirmek. Yoksa devam edemezsin. Ordaki görevlerinin hepsini yap; eğer yapamıyosan save gameni ver birisi bitirir verir yine sana. O uçak okulundan sonra havalimanındaki görevlere başlayacan. 3-4 görev var. yine uçakla ilgili. Yani uçak kullanma kabiliyetini geliştirmen lazım illaki.
-----------------------------havaalanını aldım ucak görevlerının hepsini yapmadım ama lisan aldınız dedi bana havaalanlarına girebiliyorum
-----------------------------
O başka uçakla çok gezince felan uçuş levelin artıyo zaten ve Havaalanlarının kapısına gelince ordaki görevli bişeler diyerek kapıyı açıyo. Ne dediğini de yazacam ama unututtum, uzun zaman oynamıyorum. Zaten hep aynı 2 cümleyi diyo bi birini bi diğerini. Neyse. Demek istediğim normal havaalanlarına girmenle alakası yok. Sen ordaki uçuş eğitimi bölümlerinin hepsini geçecen. Sonra hemen orda kaydet oyunu. Çıkınca evden telefon çalacak ve görevlere başlayacan. -
teşekkür ederim sağ ol ;)
-
abi orada çok zorlanırsın kıl olursun ama onları yapınca harbiden kullanmayı öğreniyosun =)
uçarken mouse yi kullanma A,S,D,W ve yukarı aşağı yön tuşlarını kullan bnce daha kolay oluyo
dönüşlerini de Q ve E ile yapmak yerine uçağı A veya D ile istediğin yana yatırıp sonrada YUKARI tuşuyla burnunu kaldırarak dönmen çok daha seri oluyo filmlerde savaş uçaklarının yaptığı gibi hemde çok şekil oluyo bnce =)
umarım yardımım dokunur öğrenince çok zevkli oluyodu kullanması
-
Sapa hava alanındaki tüm eğitim görevlerini yapman gerekiyor . Başarıyla geçmelisin , yoksa sana iş yok :)
-
sağ olun arkadaşlar ya ben helikopterle kamyonları vurmada takıldım kaldım ya :S epey zorluyo :)
-
walla yapacan artık koskoca cj sin sen yaparsın yaa biraz uğraş :)
-
Aslında isteyenlerin görevlerini itina ile geçerim ama bişe oldu benim SA ya aq ya. Bi ara formattan sonra yanlış ekran driverini yükledim baktım gtayı açmıyo. Sonra format attım yükledim ekran kartını yine açmıyo. Gtayı kaldırıp kurdum yine açmadı ak ya. Allah belanı versin ya. Bunu nasıl halledebiliriz bilen var mı? GTA San Andreas a tıklıyorum sonra hiç bişe olmuyo. Açılmıyo.
