folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Gta San Andreas Yardım



Gta San Andreas Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    arkadaşlar ben bu san andreası oynamaya basladım epeyde ilerledim şimdi bi yerde takıldım yapamıyorum. ben en son araba falan caldım galeri açtım ondan sonra bu ucak araba bot ve motor kurslarına katıldım hepsinden lisans aldım ama ucak kursunun hepsi bitmedi ya şimdi yenı görev acılmıyo mal mal ortalıkta dolanıyorum netten tam çözümlere baktım bulamadımda yardımcı olabilecek birisi war mı acaba??

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Yani San Fierrodaki işlerini halledip Toreno ile tanıştın onun görevlerini yapıyosun. Eski havalimanını satın almanı istedi. Saklanmak için güzel bi yer. Yapman gereken o uçak okulunu bitirmek. Yoksa devam edemezsin. Ordaki görevlerinin hepsini yap; eğer yapamıyosan save gameni ver birisi bitirir verir yine sana. O uçak okulundan sonra havalimanındaki görevlere başlayacan. 3-4 görev var. yine uçakla ilgili. Yani uçak kullanma kabiliyetini geliştirmen lazım illaki.

    sanılanın aksine...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yani San Fierrodaki işlerini halledip Toreno ile tanıştın onun görevlerini yapıyosun. Eski havalimanını satın almanı istedi. Saklanmak için güzel bi yer. Yapman gereken o uçak okulunu bitirmek. Yoksa devam edemezsin. Ordaki görevlerinin hepsini yap; eğer yapamıyosan save gameni ver birisi bitirir verir yine sana. O uçak okulundan sonra havalimanındaki görevlere başlayacan. 3-4 görev var. yine uçakla ilgili. Yani uçak kullanma kabiliyetini geliştirmen lazım illaki.
    -----------------------------

    havaalanını aldım ucak görevlerının hepsini yapmadım ama lisan aldınız dedi bana havaalanlarına girebiliyorum


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    seadog bunu yazdı:
    -----------------------------

    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    Yani San Fierrodaki işlerini halledip Toreno ile tanıştın onun görevlerini yapıyosun. Eski havalimanını satın almanı istedi. Saklanmak için güzel bi yer. Yapman gereken o uçak okulunu bitirmek. Yoksa devam edemezsin. Ordaki görevlerinin hepsini yap; eğer yapamıyosan save gameni ver birisi bitirir verir yine sana. O uçak okulundan sonra havalimanındaki görevlere başlayacan. 3-4 görev var. yine uçakla ilgili. Yani uçak kullanma kabiliyetini geliştirmen lazım illaki.
    -----------------------------

    havaalanını aldım ucak görevlerının hepsini yapmadım ama lisan aldınız dedi bana havaalanlarına girebiliyorum
    -----------------------------
    O başka uçakla çok gezince felan uçuş levelin artıyo zaten ve Havaalanlarının kapısına gelince ordaki görevli bişeler diyerek kapıyı açıyo. Ne dediğini de yazacam ama unututtum, uzun zaman oynamıyorum. Zaten hep aynı 2 cümleyi diyo bi birini bi diğerini. Neyse. Demek istediğim normal havaalanlarına girmenle alakası yok. Sen ordaki uçuş eğitimi bölümlerinin hepsini geçecen. Sonra hemen orda kaydet oyunu. Çıkınca evden telefon çalacak ve görevlere başlayacan.


    sanılanın aksine...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    teşekkür ederim sağ ol ;)

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    abi orada çok zorlanırsın kıl olursun ama onları yapınca harbiden kullanmayı öğreniyosun =)

    uçarken mouse yi kullanma A,S,D,W ve yukarı aşağı yön tuşlarını kullan bnce daha kolay oluyo

    dönüşlerini de Q ve E ile yapmak yerine uçağı A veya D ile istediğin yana yatırıp sonrada YUKARI tuşuyla burnunu kaldırarak dönmen çok daha seri oluyo filmlerde savaş uçaklarının yaptığı gibi hemde çok şekil oluyo bnce =)

    umarım yardımım dokunur öğrenince çok zevkli oluyodu kullanması 


    Zugzwang
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chinggis
    Chinggis's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek
    Sapa hava alanındaki tüm eğitim görevlerini yapman gerekiyor . Başarıyla geçmelisin , yoksa sana iş yok :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    sağ olun arkadaşlar ya ben helikopterle kamyonları vurmada takıldım kaldım ya :S epey zorluyo :)

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    walla yapacan artık koskoca cj sin sen yaparsın yaa biraz uğraş :)

     


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    Aslında isteyenlerin görevlerini itina ile geçerim ama bişe oldu benim SA ya aq ya. Bi ara formattan sonra yanlış ekran driverini yükledim baktım gtayı açmıyo. Sonra format attım yükledim ekran kartını yine açmıyo. Gtayı kaldırıp kurdum yine açmadı ak ya. Allah belanı versin ya. Bunu nasıl halledebiliriz bilen var mı? GTA San Andreas a tıklıyorum sonra hiç bişe olmuyo. Açılmıyo.

    sanılanın aksine...
Toplam Hit: 1093 Toplam Mesaj: 10