folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Gta Sanandreas 3. Cd



Gta Sanandreas 3. Cd

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    hacılar bu oyunun 3. cdsi elinde olan varmı link falan yardımcı olabilirmisiniz


    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    nasıl bu ?

    Grand Theft Auto: San Andreas (~619 MB) *Rip* Version
    Unpacked(install) size: 4.65 GB
    Its english version, has sound and works very good

     

    Minimum System Requirements
    System: 1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon or equivalent
    RAM: 256 MB
    Video Memory: 64 MB
    Hard Drive Space: 3600 MB

    Recommended System Requirements
    System: Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP or equivalent
    RAM: 384 MB
    Video Memory: 128 MB
    Hard Drive Space: 4700 MB
    Other: Gamepad with twin axis analog

    http://rapidshare.com/files/136096950/GTA_San_Andreas_k19.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/136095802/GTA_San_Andreas_k19.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/136095840/GTA_San_Andreas_k19.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/136097303/GTA_San_Andreas_k19.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/136097093/GTA_San_Andreas_k19.part5.rar
    http://rapidshare.com/files/136097185/GTA_San_Andreas_k19.part6.rar
    http://rapidshare.com/files/136095420/GTA_San_Andreas_k19.part7.rar

     


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    hacı bu oyun 6 cd değilmi ben şimdi 3. partımı indirecem

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    çok kral bi oyun bende hot coffee moduda yüklüydü :D:D bilen bilir o modu :D

    der die das
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    oyun güzelde şu 3. cd işini bi halletsek önce

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    3. den başlama gibi bi ihtimal olmaz bu rip paketi

    zaten 3. cd olsa oda 7 part etmicek mı indir paşa paşa bunu :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KingOfTheAngel
    KingOfTheAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    yaw hacı bende sadece 3. cd eksik gerisi war bende bana sadece 3. cd lazım ama yinede sağolun...

    BENDEN NE KÖY OLUR NE KASABA BENDEN OLSA OLSA MEMLEKET OLUR MEMLEKET...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbtgezgini
    tbtgezgini's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    madrew bunu yazdı:
    -----------------------------
    çok kral bi oyun bende hot coffee moduda yüklüydü :D:D bilen bilir o modu :D
    -----------------------------

    uuuuu:D kral tabi:D


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manhyak
    manhyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek

    kingoftheangel bunu yazdı:
    -----------------------------
    yaw hacı bende sadece 3. cd eksik gerisi war bende bana sadece 3. cd lazım ama yinede sağolun...
    -----------------------------

    kafayı 3. cd ile bozmuş olm ordaki partlar zaten 3. cd kadar indir kur oyunu bifarkı yok 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek
    manhyak bunu yazdı:
    -----------------------------

    kingoftheangel bunu yazdı:
    -----------------------------
    yaw hacı bende sadece 3. cd eksik gerisi war bende bana sadece 3. cd lazım ama yinede sağolun...
    -----------------------------

    kafayı 3. cd ile bozmuş olm ordaki partlar zaten 3. cd kadar indir kur oyunu bifarkı yok 


    -----------------------------

    ha bende onu dedum da :D

    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 1157 Toplam Mesaj: 10