GTA V Directx Sürümü?
-
hacılar 8.1den windows 10a geçtim. beta felan ama baya güzel bence. 8.1deyken oyun directx sürümünü 10.1 görüyordu, oyundan atma vs hiç bişeyi yoktu. şimdi aynı ayarlarda fakat directx sürümünü 10 olarak görüyor. dx sürümü güncelleme vs hepsini yaptım yine sonuç aynı. oyundan atınca da "err_gfx_d3d_init" hatasını veriyor. oyunda da önceden olmayan lag var. nedir sizce çözümü? ekran kartım zotac 9600gt 1gb 256bit.
-
şimdi gpuz kurup baktım da yüklü görünen directx 10. ama ne yüklediysem 10.1 çıkmıyor orada. nerden indirmek lazım bi türlü bulamadım hacıar
-
Bildiğim kadar ile donanım olarak sadece DX10 detekliyor ?
-
Jubei bunu yazdı
Bildiğim kadar ile donanım olarak sadece DX10 detekliyor ?
windows 8.1ken 10.1 görünüyordu hocam. gayet de güzel oynuyordu bi kaç ayar high iken.
-
o zaman Windows 10 ile ilgili bir şey demekki ?
