Güç Kaynağı Önerisi!!
-
Arkadaşlar bende p4 2.8 geniune işlemcili bi makina var. Fandan çok fazla ses geliyor.Benim makina için minimum ses ve ama bi o kadarda az fiyatlı bi güç kaynağı lazım.Güç kaynağındaki fandan ses geldiğini söylüyor bilgisayar tamircisi Siz hangi marka ve modeli önerirsiniz .bilgilendirirseniz sevinirim.
-
güç kaynaklarının (power supyleylerin) belli bir markası yoktur watt olarak sınıflandırırlar bilgisayarında örneğin 3-4 tane hardisk 1-2 tane cdrom writer falan varsa wattının yüksek olması lazım yoksa donanımlar yanar... bu sebeple benim önerim herhangi bir oem parçayı alabilirsin yanlız en az 350 olsun aman dikkat.
-
Evet dostum bende 1 dvd writer 1 cd writer yazıcı ayrıca çıkarılabilir harddisk takılı 2 harddisk 1 sata 1 oem ve tabiki floopy de var ne önerirsin sisteme 350 wattlık bi power supply var ama galiba yetişemiyor bi önerin olursa sevinirim.3500 rpm de çalışıyor sürekli güç kaynağı (en aşşağı)
-
http://www.gold.com.tr/SelectProducts.asp?Type=1&CATEGORY=39 İnceLe.
-
arkadasımım inceledim de sanırım sen beni tam anlamadın.çünkü benım anlattıgımla pek ilişkisi yok..
-
bak güç kaynaqı yazmıssın ama sen ? power suply olmasın o ? eger power suply ıse sorunun ( iyi bir alet istiyosan 400 wt cool master alabılırsın 140 ytl falan )fanı ise aşaqı işlemci fanına dogrudur.) sessizdir.
-
Hocam Aopen Marka Power subly al Gayet kalitelidirler. Ses Sorunu Çoğunda bir müddet Sonra oluşucakdır aopende biraz daha az olur.
-
nrtryk bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar bende p4 2.8 geniune işlemcili bi makina var. Fandan çok fazla ses geliyor.Benim makina için minimum ses ve ama bi o kadarda az fiyatlı bi güç kaynağı lazım.Güç kaynağındaki fandan ses geldiğini söylüyor bilgisayar tamircisi Siz hangi marka ve modeli önerirsiniz .bilgilendirirseniz sevinirim.
-----------------------hocam sen ne istiyosun ben tam anlamadım güç kaynagı derken ups den mi bahsediyosun yoksa power supply mı? en iiisi ben sana 2 secenek sunayım:
1- UPS istiyorsan bende powercom 625A war gayet memnunum elektirk gidince hemen devreye giriyor ve en az 10 dk da calıstırıyor masaustu bilgisayarımı
2- POWER SUPPLY istiyorsan eger arkadasında dedigi gibi aopen marka süper hiç ses yapmıyor 2 senedir de kullanıyorum
gece gece basım dumanlı ancak bu kadar yazabildim faydalı olabildiysem ne mutlu...
-
fsp blue storm 2 500w üstüne tanımam . kullanıyorum mutluyum
-
gokhan_ssl bunu yazdı:
-----------------------------
güç kaynaklarının (power supyleylerin) belli bir markası yoktur watt olarak sınıflandırırlar bilgisayarında örneğin 3-4 tane hardisk 1-2 tane cdrom writer falan varsa wattının yüksek olması lazım yoksa donanımlar yanar... bu sebeple benim önerim herhangi bir oem parçayı alabilirsin yanlız en az 350 olsun aman dikkat.
-----------------------------watt olarak sınıflandıramazsın cunku yarısından fazlası degerlerini yansıtmamaktadır. buyuk markalar haric hicbir firma uzerinde yazan degeri vermez. 450watt yazar uzerinde max 250watt deger verir. gercek degerini veren psu istiyorsan fsp, tagan, asus, gigabyte, thermaltake, glacialpower, ocz, high power, cooler master, enermax, zalman vs markalarını tercih etmelisin. fsp 350watt senin sistemine yeterde artar, tavsiyem budur.
