Güneş Pilleri Ve Maliyeti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar yeni yasaya göre isteyen evinin çatısına güneş pili denen zımbırtılarda kurabilirmiş peki ama bu güneş pilleri ne kadar ve 1 bilgisayar için kaçlık gerekiyor.Kullanan ve bilgisi olan bir arkadaş açıklarsa ve yaklaşık maaliyetini çıkarırsa çok sevinirim..Normalde pcyi 24 saat açık tutmak istiyorum aklımda sunucu olarak kullanmak var fakat elektrik 50ye yakın geliyor.Buda işime gelmiyor..Yasa ilaç gibi geldi fakat dedigim gibi ne kadara maal olur

    Örnek:Güneş Pili(ymiş)

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    yasalok bi durum yok :D yani istersen evinin camlarına bile bu meretten taktıra bilirsin benim akıllı fabrika projemin gözü olucak bu aletler fakat 15 20 yıl kullannıma göre dayanıklılıkları var ve de .ok şey çalıştırmak için maliyetleri artıyor birde bunun depolama birimi var akümü takarsın naparsan artık bence rüzgsr iyi varsa sen uygun bi yere rüzgar gülü koydurt oda takviye versin benim projemin diğer gözüde o D:

    tahribat.com a can feda
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=69094

    bilim başlığında birçok konuda var googledende bulabilirsin. 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    yani sana şu kadarını söyliyim o panellere harcayacağın parayla bilgisayarının bi kaç senelik elektrik parasını verirsin. + sadece yazın verim alabilirsin, + akşamda kullanabilmek için depolaman lazım, onun için harcayacağın parayıda eklersen baya bi tuzlu olacak. yani gereksiz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    al göt kadar alet, max 10 watt elektrik üretiyor. fiyatı 160 ytl. sana bunlardan 70 80 tane lazım (sadece pc için) + depolama birimleri

    http://urun.gittigidiyor.com/GUNES-PILI-SOLAR-PANEL-10-WATTLIK_W0QQidZZ9551375

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hotboycum o göt kadar alet göt kadar kullanımlar için daha büyük amaçlı şeyler için daha büyük aletler var bi bakiim bulabilirsem koyarım ama dediğin gibi astarı yüzünden pahalı

     

    bu

    http://www.eie.gov.tr/turkce/gunes/yogunlastiricilar.html 

    /www.gunes-pili.com 


    tahribat.com a can feda
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hotboy
    hotboy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hotboycum o göt kadar alet göt kadar kullanımlar için daha büyük amaçlı şeyler için daha büyük aletler var bi bakiim bulabilirsem koyarım ama dediğin gibi astarı yüzünden pahalı

     

    bu

    http://www.eie.gov.tr/turkce/gunes/yogunlastiricilar.html 


    -----------------------------

    fiyat örneklendirmesi olsun die gösterdim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    http://www.eie.gov.tr

    2 yıldır hatırlayamadığım siteydi :) enver hocanın notbukunda görmüştüm. sarı inekte burda :) 


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slam44
    slam44's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2008
    Erkek

    http://www.robotus.net/gunessolar/gunespili.asp   buradi fiyatlar daha uygun gibi ve hotboy verdiği MONOKRİSTAL olduğundan dolayı fiyatı falazladır çünkü      yapımı daha zor ve zahmetlidir.Aşağıdaki linke bak bi ne demek istediğimi anlarsın                               

    http://www.gunes-pili.com/content/view/66/78/lang,tr/

     bu linkde de bi kaç bilgi var

    http://www.robbot.org/default.aspx?pid=9308 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    güneş bili fiyatları watta göre değişir bir bilgisayar ortalama 300 watt enerji harcar bu da yaklaşık 2 milyar

    http://cgi.ebay.com/300-Watt-PV-Module-Solar-Electric-Panel-Energy-Panels_W0QQitemZ170238614159QQihZ007QQcategoryZ41981QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em118Q2el1247

    bunun gibi bişey lazım yada sana önerim 1 milyarlık bir güneş paneli alman ve onu bi depolama birimine bağlaman bu sayade bilgisayarın kapalı durumda iken de enerji birikecek ve aşağı yukarı sınırsız enerji sağlayacak ama 24 saat durmadan acacam diyorsan en az 2 milyarı gözden çıkaracaksın


    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
Toplam Hit: 3180 Toplam Mesaj: 10