Güney Kıbrısmı? Kokoreçmi?
-
eğer avrupa birliği şöyle bi koşul koysa;
Ya Güney Kıbrısı tanıyın yada Kokoreçi kaldırın,
Hangisini seçerdiniz?(avrupa birliğine girmek istiyorsunuz ve ikisinden birini seçme şartınız var) [Penguen'den] -
kokoreçten nefret ederim hoja.kalkarsa çok s.kmde olmaz.güney kıbrısıda hayatta tanımam aq
-
Bugünde hep derin konular var:))
Elbetteki kıbrısı tanımamız şehitlerimize haksızlık olur.kıbrıs çıkartmasında bir sürü şehit verdik ve o kıbrısı tanımadık,gelip de şimdi tanırsak o şehitlerin kemikleri sızlar -
Böyle bir soru soracak kadar salak oldukjlarını sanmıyorum...
-
ne yazıkki salaklar :D
-
birincisi kokoreçten zaten iğrenirim,
ikincisi güney kıbrısın da anasını sikeyim... -
zumsuk yanlış düşünüyorsun.yanına aldığın adamlar zaten baş düşmanların.
rusyanın amacı:anadoluyu ele geçirerek sıcak denizlere inmek.senelerden beri bunun için bizle savaşmışlardır.örnekleri mevcuttur.
iranın amacı:türkiyenin laik rejimini yok ederek tüm müslümanların şeriatla yaşamasını sağlamak.demokrasiye engel olmak.tarihte bunun için bizle birçok kez savaşmışlardır örnekleri mevcuttur.
bu ülkeler bizle bir birlik kurarsa kesinlikle kendi çıkarları ve idealleri için olacaktır.zaten böle saçma bir birlikte söz konusu deildir...
yani anlıcağın TÜRKÜN TÜRKTEN BAŞKA DOSTU YOKTUR... -
yaw zumsuk önce bi şu türk devletlerini bir toplamamız lazım sonra rusya ve çinle birleştikmi de ortalığın amına koruz.amerikayı da sikeriz yada siklemeyiz...
Toplam Hit: 1041 Toplam Mesaj: 8
