Günün Donanım Problemi
-
Kasa msn de görüntülü konuşma sırasında bikaç kare oynatıp kamera görüntüsü donuyo diye getirildi.Önce bi temiz formatladık zaten virüsler koloni kurmuştu :) neyse sorun aynen devam edince ekran kartını 128 mb bi ekran kartıyla değiştirdik görüntüde herhangi bi donma olmadı, sonra adamlar dediki biz alıp getirelim ekran kartını yarın takarsınız dediler bizde tamam dedik.bugün kart geldi taktık yine donma oldu a.q sonra kendi kartımızı taktık yine dondu a.q kamerayı kendi makinamda test ettim sorunsuz cillop gibi çalışıyo.Makina 400 küsür mhz işlemci 300 küsür ram 20 gb hdd ile çalışıyo.a.q çıldırmak üzereyim :S
-
İşlemci ısınıyordur... Fanını filan değiştirin yada amd işlemci takın :D
Ya da masrafa girmeye gerek yok fanının tozlarını filan temizleyin belki düzelir. Olmasa sorun %90 işlemcidedir hoca :9
-
abi bağlantı hızından olmasın o bea :S
-
aynen kardeşim baglantı hızından olabilir bi kontrol et
-
bağlantı hızı?
donanım uyuşmazlığı?
ısı?
direct x?
driver?
-
Bağlantı hızından değildir anladığım kadarıyla niye?
Çünkü anladığım kadarıyla teknik servistede aynı sorun yaşanmış. Problem işlemcidendir haci fan filan meselesi..
-
şimdi kamera normal görüntüde donmuyo yani bilgisayarımda kamerayı açtığımızda donma yok normal kamera çalışıyo sadece msnde kamera ayarlarına bile girsek donuyo.illa görüntülü konuşma sırasında donmuyo yani :S
-
abi msn bu yani msn'nin serverları yüzünden dosya gönderirken bağlantı hızınız bazen yüksekken bile dosya yavaş iletilir , camera açmakta aynı mantıktır bu yüzden bana göre iş bağlantı da yani :) camdan veya donanımdan öyle bi sorun olmaz sen bi skype dene bakalım donucak mı :)
-
gardaş fanı iyice temizleyin yada değiştirin görürsünüz düzelecek
