folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Güvenli Kip"Te Ses Almak



Güvenli Kip"Te Ses Almak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    Selam hocalar, bilgisayarım fena halde enfekte olmuş durumda, yol geçen hanı gibi gelen geçen vurmuş, virüs dolu,

    artık kontrolümden çıkmış durumda, programlarım açılmıyor, görev yöneticisi bile açılmıyor, yıllardır görmediğim your system has been infected duvarkağıdı bile var :D

    güvenli kipte çalışırken ise hiç bir sorunum yok, vızır vızır, ekranın 800x600 çözünürlükte olması bile umrumda değil

    format atacam ama bu aralar hiç ama hiç boş vaktim yok dosyaları yedekleme işlerine falan
    o nedenle bir süre güvenli kipte internette falan işlerimi görürüm en azından diyorum.
    fakat bildiğiniz üzere güvenli kip modunda ses aygıtı görünmüyor, ses alamıyorum dolayısıyla,

    güvenli kipte ses almamın bir yolu var mıdır acep, güvenli kipteyken ses kartını görmesini sağlamam gerekli sanırım, bunun için ne yapabilirim
    şimdiden teşekkürler, sevgiler, saygılar..

    http://kocaer.me
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    güvenli kipin özelliği o hocam zaten...

    herşeyi kaparki windows acılsın...

    normal yollarla alamazsın...

    ama bi araştıriim acaba alınabilr mi die?

    windows xp dimi?


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    tabi xp, xp pro sp3,

    ama hallettim artık gerek kalmadı, sigaramı yakıp formatımı attım, ilgin için çok saolasın,

    http://kocaer.me
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek

    Açılışta F8 e Bas Karşına Gelen Ekranı Biliyorsundur Orada Komut İstemiyle Güvenli Mod Olacak Onla Aç Karşına Konsol Gelecek Oraya Şöyle Yazarsan:

     

    cd..

    cd..

    c:

    cd windows

    explorer.exe

    aynen bu şekilde yaparsan ses mes herşey gelir virüsler de aktif şekilde haydı kolay gele.


    Kavanoz dipli dünya
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    hayır komut istemiyle aç dediginde driverların çogu çalışmaz. bundan 4-5 hafta önce fln böle bi durum olmuştu komut istemiyle girip explorer.exeyi açtım baya bogustum ama ne ağ driverını çalıştırabildim ne ses hepsi off halinde oluyor.

     

    komut istemiyle girip explorer.exeden internete giren varsa anlatsın bana hala duruyo alet içinde dosyalar var ftpye çakayım


    "
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayır komut istemiyle aç dediginde driverların çogu çalışmaz. bundan 4-5 hafta önce fln böle bi durum olmuştu komut istemiyle girip explorer.exeyi açtım baya bogustum ama ne ağ driverını çalıştırabildim ne ses hepsi off halinde oluyor.

     

    komut istemiyle girip explorer.exeden internete giren varsa anlatsın bana hala duruyo alet içinde dosyalar var ftpye çakayım


    -----------------------------

     

    Vallamı kardeş bende niye çalışıyo ozaman ? Yada iş yerinde uyguladığım pclerde nasıl çalışıyo onlar farklı pc mi :)))) ? bi dene istersen bilader. 


    Kavanoz dipli dünya
Toplam Hit: 8889 Toplam Mesaj: 6