Güvenlik Kameralari ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Beyler İş yerinde belli bi saate kadar kamelarin kayit edilmesi isteniyo belli bi saaten sonra kameranin açik oldugu halde sadece görüntü vermesi kayit etmemesi isteniyo bunu nasil yaparim ?

     

    ChateauXP

     

    Diye bi kamera yazilimi kullaniyolar.


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Şu saat gelince kaydı durdur gibi bi özelliği yok..ama bahsettiğin işlemi sen yapabilrsin yani manuel.

    Program kayıt halindeyken kamera ekranlarının sağ alt köşelerinde sarı film şeridi olur.bu kayıt haline anlamına gelilr.

    kaydı durdurup görüntüye geçmek için aşadaki işlemi yapmalısın.

    http://img405.imageshack.us/img405/2166/chateau.png


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    autoitle otomatikleştirebilirsin bu işlemi. kod bilmen gerekir
Toplam Hit: 11315 Toplam Mesaj: 3