Güvenlik Kamerası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    Dükkanımın 2 yerine sadece dükkanın açık olduğu saatler aktif olacak,görüntüyü bilgisayara kaydedicek maliyeti de fazla olmayacak camera takmak istiyorum.fakat bu konuda pek bilgim yok.nasıl yapılır?hangi cameralardan kullanılır?tavsiyelerinizi bekliyorum


    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek

    kamera başına maliyeti 150 tl yi bulur artı dvr kayıt kartı enbasiti 100tl civarı kısaca 4 kameralık bi sistem 500 tl ye maal olur

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    IP kamera hocam,maliyet kararlılık kolay kurulum v.s


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    Aranızda güvenlik kamerası işi yapan varsa yakında tüm türkiyede her dükkanda zorunlu olacak.

    şuan pilot bölge kütahya, esnafın %90 nında kamera yok tezgahınızı iyi kurarsanız deli para kaldırırsınız.


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    şimdi hocam ip camera falan ne oldugunu bilmediigm icin actım bu konuyu.mesela bilen birinden ricam şu linkteki camerayda bu linkteki dvr kartı al.bunlar uyumludur.(neye gore) dese yetecek.hani hiç bilgim olmadıgımdan soruyorum.neye bakılır alınırken.arastırdım konuyu biraz bazıları diyor işlemciyi full kasar biri diyo her sistemde calısır.bu durum neye gore degişir?


    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bycomputer
    bycomputer's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek

    balitech ürünlerini kullan ucuz ve kaliteli kameralar 400 500 arası fıyata patlar sana gece gorusllu kullan


    bende adam olmaz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Wizard bunu yazdı:
    -----------------------------

    şimdi hocam ip camera falan ne oldugunu bilmediigm icin actım bu konuyu.mesela bilen birinden ricam şu linkteki camerayda bu linkteki dvr kartı al.bunlar uyumludur.(neye gore) dese yetecek.hani hiç bilgim olmadıgımdan soruyorum.neye bakılır alınırken.arastırdım konuyu biraz bazıları diyor işlemciyi full kasar biri diyo her sistemde calısır.bu durum neye gore degişir?

     


    -----------------------------
    işlemciye yüklenmesi şu şekilde oluyor:satın aldıgımız kart software yani yazılım destekli bi kartsa bilgisayarın özellikleriden kullanır.pek tercih edilmez ama bir kamera için kullanıladabilir.eğer donanım bazlı hardware bi kartsa zaten eline alıp baktıgında üzerine kocaman chipleri görürüz.bu tip kartlar yükü kendi üstünde tutat.bilgisayar kaynaklarından pek fazla kullanmaz.buda bilgisayarı aynı anda kullanmanı etkilemez.

     

    ayırca senin için kaliteli bi teklif oluşturdum.mail adresini pm atarsan oraya yollamak istiyorum..satın alma ve montaj eğitim uygulamalarınıda gelip ben yapadabilrim.

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apoyraz
    apoyraz's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    eğer elektronikten biraz anlıyorsan sen kendinde monte edebilirsin aşağıdaki firma da ücretsiz 1 günlük eğitim veriyorlardı 

    ELEKTROMAKS ELEK.GÜV.SİS.TİC.LTD.ŞTİ
    Ergun ULUTİN

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hangi ildesin hocam?


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Kayserideysen hallederiz hocam bizzat bu işi yapıyoruz


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    edit


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
Toplam Hit: 1644 Toplam Mesaj: 11