Güvenlik Kamerası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek
    Selam arkadaşlar geçenlerde arkadaşın çalıştığı şirkete gittim. malum heryer güvenlik kamerası ile dolu
    kamera programının kurulu olduğu pcnin C: diski paylaşımda ve bu diskte aşağıda resmini verdiğim program var
    programın ismi cismide belirsiz :)

    güvenlik kameraları ile uğraşan muridlerimiz vardır muhakkak böyle bi program biliyomusuz.

    birde benim istediğim tabiki kameraları izleyebilmek..

    önerilerinizi bekliyorum şimdiden tşk.


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    hajım nerden izleyeceksin.dışardanmı kartların takılı oldugu pc denmi?ağer aynı ağda başka bilgisayardan seyretmek istiyorsan.cameraların kullandıgı kartın clint setup,yazılımını yüklemen gerekiyor.şimdi sen arkadaşın şirketi falandemişssin gizlidenmi bakıyorsun bilgisayara.pek anlayamadım.

    kameralar sürekli kayıttadır.saatin oldugu yere bak açıktır.3deyes falan yazr onu açman yeterli.eğer kapalıysa.ama sen ağ sürücüsünden bağlıysan.sadece o ana kadar kaydedilen görüntüleri çekebilirsin.masa üstünü görmen lazım.

    yada brovserden dene 192.168.1.10 yaz enterle.açıksa ordan seyredebilirsin.değilse admin olarak login olup açman gerekiyor. 


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hajı yerel bir bilgisayardan izlemeyi düşünüyorum
    clientine baktım bulamadım onun için programın resmini ekledim zaten..

    192.168.1.10  ile  bağlantı kurulmuyor :|

    varmıdır bunun başka bir yolu acaba ? admin olarak login olman gerek demişsin admin olsam
    boşuna niye buraya konu açam kardeş mantıklı cvplar pls


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek
    java destekli bir web sitesine kameranın baglı oldugu pcden port açılarak izlenebiliyor diye biliyorum şayet kamranın takılı oldugu pc de kurulu olan proda böyle bir özellikte mavcut olabilir.

    yunusozturk.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SwaT_Hack
    SwaT_Hack's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2007
    Erkek

    Güvenlik Kameranın Takılı Oldugu Cihazdan Bir Fast Ethernet Çıkar Oda Switch Gider.

    Onun i.p Numarasını Bulman Lazım Sanırım 1.10 Degilmiş İce i.p Numarası Dogru Oldugundan Emin Ol


    IT FS..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    hacı dışardan baglana bilmen için oranın sabit ip sini biliceksin 
    mesala  programdaki ıp adresine 8080 nolu portu vermişin modemden o portu açman lazım  şirketin modeminden yani eger şirketteki ağ uzerindeki başka bir bilgisayar programı kullanıp izleye bbiliyorsa zaten acıktır neyse uzatmayalım ewe gidicen o programı kurucan oranın sabit ıp sini giricen portu giricen     dvr chazında şifre kullanıcı adı girmişlerse onuda girersin baglanırsın


    onekine?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Hocam bir arayüzü vs si olmadan zor o iş...

    Ancak kayıt edip onu da stream falan yapabilirsin...

    Bir de modem ınde "IP Pool" diye bir yer olmalı...

    Yani network IP lerini modem atarken,

    192.168.2.1 --> 192.168.2.255

    Olarak atar genelde... 1 den 255 e..

    1 i de modem alır...

    Ama 192.168.1.100 den 192.168.1.200 e kadar da tanımlanmış olabilir...

    Yani pool un içinde olduğundan emin ol...

    Ayrıca eğer kamera desteklemiyorsa zor abi senin işin : ))

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    cevap verende kabahat.orda yazanların hiç biri mantıksız değil hajım.sen şifre istiyorsunda,ben admin girişi ile yapılabilir dedim illa gir demedim. neyse salla

    C:\Program Files e ulaşabiliyorsan ordan dvr kartın dosyalarının birisini txt olarak aç orda marka,isim  falan vardır mutlaka... buda mantıksız dersen bişey demiyorum artık.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
Toplam Hit: 12949 Toplam Mesaj: 8