folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Güvenlik Kamerası Kurulumu(Yardım)



Güvenlik Kamerası Kurulumu(Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cho-cuk
    cho-cuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    Arkadaşlar internet cafe için kamera aldım netten ancak bir türlü kuramadık aşağıda aldığım kameranın marka modeli var bilgisi olan yardımcı olabilirmi içinden kurulumla ilgili bir şey çıkmadı kısacası beceremedik yardım ederseniz sevinirim.

     http://www.gittigidiyor.com/main/urun.php?id=7354211


    ***dam üstünde saksağan vur beline kazmayı***
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    kameracıyım ben msn pm at yardımcı olurum

    onekine?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    -12 derecede 10 saatte 24 tane kamera taktım öldüm yrn bi 24 daha takacam ne  yapacam bilmiyom ama hala netteyim

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cho-cuk
    cho-cuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek
    Takan ve taktıran arkadaşlara başarılar dilerim de :) bana yardımcı olavak bir allahın kulu yokmu yaww kurulum klavuzu yada nasıl kurulduğu ile ilgili bilgisi olanlar helpp ya valla hellp :((

    ***dam üstünde saksağan vur beline kazmayı***
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vukuat
    vukuat's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2007
    Erkek

    neyini kuramadın dvr kartını mı tanıtamadın tanıttında görüntümü alamıyorsun yoksa hiç başlamadın nasıl yaparım diye sen ona o sana mı bakıyor?

    her kameraya bir adet anten kablosu çek rg6 rgu59 fark etmez birde adaptörden besleme yap bnc konnektörleri bagla dış saçaklı kısım şaşesi orta ucu ortaya konnektörleri kamera ve dvr kartına bagla dvr karını pcı yuvasına tak cd den kurulum yap iş tamamdır.

    unutmadan birde resimde gördügüm kadarı ile dvr kartın ioma bu kart ati chip setli ekran kartı ister haberin olsun nvidia ile çalışmaz.


    yunusozturk.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Yaw bizde cafedeki tüm pclere format attık,kameraların driverları yüklemeyi unuttuk şimdide cdlerini bulamıyoz.Birisi kontrole gelse anında cezayı kitleyecekler.Lütfen elinde olan / bulan varsa Fujitron H 264'ün driverlşarını paylaşsın tahribat aşkına :)

    Troubles'll come & they'll pass
Toplam Hit: 4856 Toplam Mesaj: 6