Güvenlik Kodu Kırma!(Acil)
-
Nokia 3410 telefonumun güvenlik kodunu bilmiyorum nasıl kırabilirim acil yardımınızı bekliyorum. şimdiden teşekkürler.
-
Başlığa ottan boktan seyler için acil yazmayi ban sebeplerine ekliyelim, bi dahakine atarız...
-
HolyOne bunu yazdı:
-----------------------------Başlığa ottan boktan seyler için acil yazmayi ban sebeplerine ekliyelim, bi dahakine atarız...
-----------------------------abi ağırlığını koymuşsun (:
-
ya bende üyelik formundaki güvenlik kodu sandım :P
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
ya bende üyelik formundaki güvenlik kodu sandım :P
-----------------------------Aynen :D bu arada o güvenlik kodu kırma olayını götür telefoncuya yaptır,orta yerde söyleyince sonra yanlış oluyo,adam telefon çalıyo sonra netten araştırıp açıyo telefonu bitpazarında 30-40 kaıda satıyo.Bu tür olaylar olmaması için bu tarz konularda telefoncuya müracaat :)
-
konuyla ilgili cok sayıda baslık acılmıstı zaten bır zahmet arama butonuna basıp arat..bulursun
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
ya bende üyelik formundaki güvenlik kodu sandım :P
-----------------------------Yalan yok bende OCR lar var vs diye baslıodm :D
-
telefonumda bi program vardı sen buraya telefonunun i mei numarasını yaz ben sana bi kod varacağim onu bi dene genelde işe yarıyo ama bazı modellerde işe yaramayabilir.
inşallah hırsızlık buluntu olayı falan değildir???
diyorum ama bu işi hangi telefoncuya götürsen o da yapar.
-
hatta buldum a.q.VATANDAŞA HİZMET...
link aşağıda,bu programı Symbian S60 tabanlı bi telefona kur,orada imei no ister girincene sana bi master kod verir onunla anasını ağlatırsın:))
http://rapidshare.com/files/42290188/guev.kodu_k__305_r__305_c__305_.sis.html
-
antivir-US bunu yazdı:
-----------------------------telefonumda bi program vardı sen buraya telefonunun i mei numarasını yaz ben sana bi kod varacağim onu bi dene genelde işe yarıyo ama bazı modellerde işe yaramayabilir.
inşallah hırsızlık buluntu olayı falan değildir???
diyorum ama bu işi hangi telefoncuya götürsen o da yapar.
-----------------------------
hoja çok saol ya.. daha önce konu açmışlar bununla ilgili aratıp buldum yaptımda şimdi oldumerak etme hırsızlık falnda diil ;)
-
konuyuda yanlıs yere acmıs bnm bölümde acsaydı kayıodum fırcayı içimde kaldı :)
