Güvenlik Modundan Çıkılamıyor
-
Merhaba mürid arkadaşlarım. Benim HP pavilion laptopum var windows 7 home edition. Dün gece blutooth bozuk olduğu için driver yükleyeyim dedim fakat yükleme bittikten sonra pc kapandı ve güvenlik modda çalıştı. Normal moda almaya çalıştığımda alınamıyor hatası veriyor. Driverı silebilir miyim ? format atmak istemiyorum. şimdiden yardımınız için teşekkürler.
-
Selamlar mürit'im sistemi geri yükleme yada başlangıç onarma diski ile dene derim
Toplam Hit: 670 Toplam Mesaj: 2
