Güzel Bir Mobil Uygulama : Path
-
https://itunes.apple.com/us/app/path/id403639508?mt=8
Resimlere bakabilirsiniz.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.path&hl=tr
anroid içinde varmış.
---
Uygulama sade (minimalist) bir uygulama. Tasarımı, efektleri hoşuma gitti. Hatta sitemde bir kaç tanesini kullanacağım. Adamlar harbiden yapmış.
Sadece tasarımı minimalist değil, kendiside minimalist (S.J = 'Tasarım nasıl göründüğünden çok nasıl çalıştığı ile iliglidir' ).
Facebook, Twitter, Foursquare, Tumblr hesablarınıza Path üzerinden check-inn, resim, yazı vs.. gönderebilirsiniz.
Instagramdaki resimleri falan çekiyor.
Videosu :
http://www.youtube.com/watch?v=ik2UaDWVPQQRahatlıkla söyleyebilirim ki ; beni şimdiye kadar hayran bırakan en yii iOs uygulamasıdır. Sade, kullanımı kolay, tasarımı mükemmel, efektleri süper...
Niye bilmiyorum , bizim kullanıcılar fazla geçmemiş. Bu kadar güzel uygulamanın bu kadar az tutulmasına üzüldüm. Gerçekten üzüldüm.
Instagram'dan daha iyi resim efektleri var (mutlaka deneyin derim). Umarım sizde beğenirsiniz.
-
ctrl+f steve jobs engeli için s.j. yapmışsın hoca :D
-
SUPERBICO bunu yazdı
ctrl+f steve jobs engeli için s.j. yapmışsın hoca :D
Ahahha :D
o Sezer Jelibon'un sozu :P
-
hocam bu programı dave morin yaptı facebook'un eski ortaklarından hatta shawn fanning de dave morile beraber diye biliorum bu projede.
-
SUPERBICO bunu yazdı
ctrl+f steve jobs engeli için s.j. yapmışsın hoca :D
çok güldüm ya :D
zumsukFilter v2'de "s.j." filtresi de eklemek lazım :P
-
jandark06 bunu yazdı
hocam bu programı dave morin yaptı facebook'un eski ortaklarından hatta shawn fanning de dave morile beraber diye biliorum bu projede.
Duzgun yapmis adamlar. Niye adini duymadik acaba
-
zumsuk bunu yazdıjandark06 bunu yazdı
hocam bu programı dave morin yaptı facebook'un eski ortaklarından hatta shawn fanning de dave morile beraber diye biliorum bu projede.
Duzgun yapmis adamlar. Niye adini duymadik acaba
2010dan beri haberim var benim kullanıyordum. instagrama geçince bıraktım bunu
-
Güzel arayüzü olan bir uygulamaymış.
Tavsiye için teşekkürler hocam..
