Güzel Bir Mobil Uygulama : Path

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    https://itunes.apple.com/us/app/path/id403639508?mt=8

    Resimlere bakabilirsiniz.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.path&hl=tr

    anroid içinde varmış.

    ---

    Uygulama sade (minimalist) bir uygulama. Tasarımı, efektleri hoşuma gitti. Hatta sitemde bir kaç tanesini kullanacağım. Adamlar harbiden yapmış.

    Sadece tasarımı minimalist değil, kendiside minimalist (S.J  = 'Tasarım nasıl göründüğünden çok nasıl çalıştığı ile iliglidir' ).

    Facebook, Twitter, Foursquare, Tumblr hesablarınıza Path üzerinden check-inn, resim, yazı vs.. gönderebilirsiniz.

    Instagramdaki resimleri falan çekiyor. 

    Videosu :
    http://www.youtube.com/watch?v=ik2UaDWVPQQ

    Rahatlıkla söyleyebilirim ki ; beni şimdiye kadar hayran bırakan en yii iOs uygulamasıdır. Sade, kullanımı kolay, tasarımı mükemmel, efektleri süper...

    Niye bilmiyorum , bizim kullanıcılar fazla geçmemiş. Bu kadar güzel uygulamanın bu kadar az tutulmasına üzüldüm. Gerçekten üzüldüm.

    Instagram'dan daha iyi resim efektleri var (mutlaka deneyin derim).  Umarım sizde beğenirsiniz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    ctrl+f steve jobs engeli için s.j. yapmışsın hoca :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı

    ctrl+f steve jobs engeli için s.j. yapmışsın hoca :D

    Ahahha :D

    o Sezer Jelibon'un sozu :P

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek

    hocam bu programı dave morin yaptı facebook'un eski ortaklarından hatta shawn fanning de dave morile beraber diye biliorum bu projede.


    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    SUPERBICO bunu yazdı

    ctrl+f steve jobs engeli için s.j. yapmışsın hoca :D

    çok güldüm ya :D

    zumsukFilter v2'de "s.j." filtresi de eklemek lazım :P


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    jandark06 bunu yazdı

    hocam bu programı dave morin yaptı facebook'un eski ortaklarından hatta shawn fanning de dave morile beraber diye biliorum bu projede.

    Duzgun yapmis adamlar. Niye adini duymadik acaba

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı
    jandark06 bunu yazdı

    hocam bu programı dave morin yaptı facebook'un eski ortaklarından hatta shawn fanning de dave morile beraber diye biliorum bu projede.

    Duzgun yapmis adamlar. Niye adini duymadik acaba

    2010dan beri haberim var benim kullanıyordum. instagrama geçince bıraktım bunu


    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elminster
    elminster's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    Güzel arayüzü olan bir uygulamaymış.

    Tavsiye için teşekkürler hocam..


    Teyzesi defterdar olan fayton ile damda dolaşır...
Toplam Hit: 1148 Toplam Mesaj: 8