Güzel Flash Oyunlar..
-
Miniclipte gördüm belki oynayananız vardır görmeyenler için paylaşayım dedim..
Benim favorim dino strike..
http://www.miniclip.com/games/dino-strike/en/
Ondan sonra dale and peakot var tabi...
http://www.miniclip.com/games/dale-and-peakot/en/ -
ilk oyun iyimiş harbidende ateri zamanlarını hatırlattı bana :D
-
iLLuMiNaTi bunu yazdı:
-----------------------------
ilk oyun iyimiş harbidende ateri zamanlarını hatırlattı bana :D
-----------------------------
Aynen Hocam karakter olarak bağyan'ı seçersen öbüründen daha iyi olduğunu görüceksin :) -
arada bi girin hit gelsin :|
-
snnyk bunu yazdı:
-----------------------------
arada bi girin hit gelsin :|
-----------------------------
OLur Hocam :) -
Bağyan ilk oyunda cidden daha iyi :D İlki atari tadında olmuş. İkinci oyundaki uçan tavuk sinirimi bozdu kapadım.
btw, tavuklar uçamaz :D
