Güzel Güzel Userbarlar :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Bir çok forum sitelerinde kullanıcıların imzalarında küçük barlar olduğunu görmüşsünüzdür

    http://img151.imageshack.us/img151/2843/ubvb6programmercw7.jpg
    http://userbars.org/data/thumbnails/12/visualdeveloper.png
    http://www.userbars.org/data/thumbnails/17/carnage.png
    http://img332.imageshack.us/img332/1952/turkiye7xu.jpg


    Burda bu userbarların nasıl yapıldığı ayrıntılı bir şekilde anlatılmış

    http://img50.imageshack.us/img50/5942/userbar4kb.gif

    Hiç uğraşmak istemeyenler için bar koleksiyonu da buldum :)

    http://www.userbars.org/

    imzayı nasıl kullancağınızı da yazayım, forum sitenizde profil kısmında imza yerinize şunları ekleyeceksiniz



    istediğiniz barı da bunun içine yerleştireceksiniz; şöyle yani




    Not: Şuanda tahribattaki kısıtlamalar nedeniyle burda resimleri göremezsiniz, yeni versiyonda kullanabilirsiniz izin verirlirse :)

    Kolay gelsin

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 659 Toplam Mesaj: 1