Güzel Güzel Userbarlar :)
-
Bir çok forum sitelerinde kullanıcıların imzalarında küçük barlar olduğunu görmüşsünüzdür
http://img151.imageshack.us/img151/2843/ubvb6programmercw7.jpg
http://userbars.org/data/thumbnails/12/visualdeveloper.png
http://www.userbars.org/data/thumbnails/17/carnage.png
http://img332.imageshack.us/img332/1952/turkiye7xu.jpg
Burda bu userbarların nasıl yapıldığı ayrıntılı bir şekilde anlatılmış
http://img50.imageshack.us/img50/5942/userbar4kb.gif
Hiç uğraşmak istemeyenler için bar koleksiyonu da buldum :)
http://www.userbars.org/
imzayı nasıl kullancağınızı da yazayım, forum sitenizde profil kısmında imza yerinize şunları ekleyeceksiniz
istediğiniz barı da bunun içine yerleştireceksiniz; şöyle yani
Not: Şuanda tahribattaki kısıtlamalar nedeniyle burda resimleri göremezsiniz, yeni versiyonda kullanabilirsiniz izin verirlirse :)
Kolay gelsin
Toplam Hit: 659 Toplam Mesaj: 1
