Hacı Bu Ne İş Yaa!!!
-
Arkadaşlar xpyi daha sabah kurdum.Ama şu tahribat arşivinden indirdiğim superscan programını kullanayım diyipte sfx arşivini açtıktan sonra pcdeki programların fln ayarları kayıyor yaw,dreamwaver çalışmıyo,başka programlarda var çalışmayan,sorun o sfx dosyasındamı bendemi?Bi indirip deneyip sonuçları bana söyleyebilirmisiniz???
-
indirme sende b.kmu var indiriyon otur oturduğun yerde :))
-
dj alper +1 =P
-
Hacı adsl account olayı yawf :D bana yetiyo elimdekiler zaten ama millete dağıtıyom sınırsızları :)
Toplam Hit: 1010 Toplam Mesaj: 4
