Hadi Kitaplıkları Sergileyelim.
-
Kitapları satışa çıkarmadan temsili foto çekmiştim maksat muabbet :)

-


-
4 yıldır forumda geziyom aletleri sergileyelim derler diye, hep maddiat hep maddiat olmuyoki

-
SeyhSamil bunu yazdı
4 yıldır forumda geziyom aletleri sergileyelim derler diye, hep maddiat hep maddiat olmuyoki

Stephen King iyidir :) Yalnız fotoğrafları tost makinesiyle falan mı çekiyorsunuz full hd.
-
bi tane var oda üstad başkada gerek yok zaten :(

-

-
konudaki amacı çözemedim benim kitaplar senin kitapları züker hesabı mı :D
ne yani şunu bana sevabına gönder ben çok okumak istiyorum desem gönderecek var mı paylaşanlar arasında onu sorayım önce :) -
Citizen bunu yazdıSeyhSamil bunu yazdı
4 yıldır forumda geziyom aletleri sergileyelim derler diye, hep maddiat hep maddiat olmuyoki

Stephen King iyidir :) Yalnız fotoğrafları tost makinesiyle falan mı çekiyorsunuz full hd.
note 2yle çektimde elim titredi hacı :)
