Hafıza Kartı Sorunum
-
gece telefonumu şarj etmeye calıştım ama çok fazla ısındıgındna şarj olmamış ve durdurulmuş hafıza kartımın üstündeki ufak plastikte erimiş katlanmıştı yani polastik derken isminin yazdıgı şey işte hafıza kartı en ufaklarından bende aldım üstündeki siyah yapışkan kısmı cıkardım sanırım devrenin fln yollarının gttiği bölümler fln var onun üstündeki işte şimdi o bölümler gözüküyoır bakır kıısımlar yani şimdide telefon okumuyor çöpe mi atmam lazım hafıza kartını
-
buyuk ihtimalle ucmustur
yinede bi usb okuyucu varsa ona takip bi dene bilgisayar okuyormu
-
usb okuyucusu tak bide
-
bi 30 dk sonra cafeye gidip usb e okutmaya calışıcam bakayım..hafıza kartının telefona girdiği yer çok sıcak.. kartı soğuk sokuyorum sıcak alıyorum
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
bi 30 dk sonra cafeye gidip usb e okutmaya calışıcam bakayım..hafıza kartının telefona girdiği yer çok sıcak.. kartı soğuk sokuyorum sıcak alıyorum
-----------------------------kısa devremi yapıyoki acaba
markası ne
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
bi 30 dk sonra cafeye gidip usb e okutmaya calışıcam bakayım..hafıza kartının telefona girdiği yer çok sıcak.. kartı soğuk sokuyorum sıcak alıyorum
-----------------------------kısa devremi yapıyoki acaba
markası ne
-----------------------------sandisck hafıza kartı telefon ise samsung e840
-
hafıza kartı yanmış evet bu tamam peki telefon neden böyle ısınıyor :(
-
başka bi hafıza kartıyla deneseydin bi de.
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------buyuk ihtimalle ucmustur
yinede bi usb okuyucu varsa ona takip bi dene bilgisayar okuyormu
-----------------------------mürid dogru soluor ucmus olabılır ama tam emın olmak ıcın kartraydr la dene bi :)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
hafıza kartı yanmış evet bu tamam peki telefon neden böyle ısınıyor :(
-----------------------------dostum hafiza kartin sorunluysa keza oyleymis sen soyledin, telefonun da kisa devre yapmasi büyük ihtimal.
bu sebepten ötürüde telefonunda asiri isinma olabilir. Yeni alacagin bir hafiza karti ile tekrar sarj et ve test et.
bir baska ihtimalde sarj makinende bir sorun olabilir. Bir kac deneme ile sorunun telefonda mi hafiza kartinda mi yoksa sarj makinende mi oldugunu ögrenebilirsin.
