Hafıza Teknikleriyle İngilizce Öğrenimi
-

melik duvarMega Hafıza serisinin yazarından çok güzel bir e-kitap.
Basit tekniklerle artık ingilizce kelimeleri çok kolay aklınızda tutabilirsiniz.
Boyut:1.62 KBhttp://rapidshare.com/files/3130761/Hafiza.Teknikleriyle.Ingilizce.rar.html -
saolasın ama şifre neydi ?
-
ganimet sozum sana deil yanlıs anlamada boyle dil ogrenilmezki. sonucta edebiyat dersi degil bu. bunun kralını ezberleyen adam gelsin surda ingilizce konussun ben bidaha konusmayacam. para tuzagı bunlar (:
-
hocam 2 sene ilk okul+3 sene orta okul + 1 sene lise etti mi sana 6 sene.6 senedir ingilizce eğitimi var okullarda peki o kadar pasttens, present tens vs.. bi ton şey öğrettiler ama yoldan geçenle ingilizce konuşacak birazcık olsun derdimi anlatacak kadar bilmiyorum rezillik yani :).Üstelik çok hevesliydim ingilizceye derslerimd iy6idir 60 tan aşşağı notum yok ingilizcede ne oldu peki ?Yani durum vahim :( böyle öğreniriz belki.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
saolasın ama şifre neydi ?
-----------------------------
Evet Hacımız Açıp Bakmadan Direk Atmış Buraya, Neyseh Rar Pass: www.TNCTR.com -
hata verdi yine hocam.
edit: pardon saolasın oldu sonunda boşluk vardı silmemişim.
-
okulda ogrenememen senin sucun deilki. okullarda ogretilen ingilizce ile ogrenememen dogaldır. hadi bismillah diye gramer ogretilen bi sistem sonucta =)
-
Burada kelimeler ozenle secilmis onun icin ,boyle ing ogrenilmesi cok zor...Dkn soylemis okulda ing ogrenmek zor,kendin kasmak zorundasin,yada ozel kaliteli bir egitim almak zorundasin...Teknik ingilizce biliyordum...ama ing kitap okumakta zorlaniyordum 6ay egitim aldim(ozel) baya bise ogrendigimin farkindayim,kitap neyim okuyorum rahat :) kelime sorunu cikiyor arada :D
-
1,62 KB mi ..fake olm bu :D ..reklam amaçlı srümüdür herhalde :)
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------
hocam 2 sene ilk okul+3 sene orta okul + 1 sene lise etti mi sana 6 sene.6 senedir ingilizce eğitimi var okullarda peki o kadar pasttens, present tens vs.. bi ton şey öğrettiler ama yoldan geçenle ingilizce konuşacak birazcık olsun derdimi anlatacak kadar bilmiyorum rezillik yani :).Üstelik çok hevesliydim ingilizceye derslerimd iy6idir 60 tan aşşağı notum yok ingilizcede ne oldu peki ?Yani durum vahim :( böyle öğreniriz belki.
-----------------------------abicim ingilizce süreklilik istiyor.Bende senin gibiyim çok istiyorum ama az çok biliyoruz ingilizceyi okulda dersler ingilizce işlense zorunlu olarak öğreniriz.
-
wallaha bakmadan birşey söylemek zor.ama 4 senedir anadilim kadar olmasada ingilizce konuşuyorum.bana kelimeyi daha kolay öretecekse süper.
