Hakkaride Deprem 5.4
-
Van'da yaşanan 7.2'lik felaketin ardından şimdi de Hakkari sallandı. Hakkari Yüksekova'da saat 11.04'te 5.4 büyüklüğünde deprem oldu
Kaynak : http://www.internethaber.com/hakkari-yuksekovada-deprem-380278h.htm#ixzz1byAo0eCafaylar birbirbirini etkiliyor sanırım
edit:
Van'ı pazar günü yıkan büyük depremin şoku atlatılmadan, bölge bu kez merkez üssü Hakkari'nin Yüksekova İlçesi'ne bağlı Dilekli Köyü olan Richter ölçeğine göre 5.4 büyüklüğündeki depremle sallandı.
Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi Deprem Araştırma Enstitüsü'nün yerin 18.3 kilometre derinliğinde meydana geldiğini saptadığı deprem saat 11.04'te bölgeyi şiddetle salladı.
Pazar günü Van ve Erciş'te büyük can kaybı ve çok sayıda binanın yıkılmasına neden olan deprem ve devam eden artçı şokların paniği henüz geçmeden Hakkari Yüksekova'daki deprem bölgede büyük korkuya neden oldu.
Hakkari ve Yüksekova'daki yetkililer merkez üssü Irak sınırına yakın kesimde bulunan depremin can kaybına ve hasara neden olup olmadığını belirlemek için bölgedeki köylerle bağlantı kurulmaya çalışıldığını söyledi.
DİLEKLİ KÖYÜ ESKİ MUHTARI KONUŞTU
Depremin merkez üssü Dilekli Köyü eski muhtarı Nusret Tanır şunları söyledi:
''400 haneli köyümüzde henüz herhangi bir hasar bilgisi almadık. Bayağı sallandık, büyük panik yaşandı ama şu an herhangi bir hasar bilgisi gelmedi.''
-
ölen varmı ?
-
blmrt bunu yazdı:
-----------------------------
ölen varmı ?
-----------------------------Ayrıntılar geliyor...
diyor haberde. daha yeni olmuş 30 dk filan önce. son dk geçti haber siteleri.
-
Deprem ülkeyi değiştiricek galiba :W
http://gundem.milliyet.com.tr/eylemcileri-tekme-tokat-dovduler/gundem/gundemdetay/27.10.2011/1455822/default.htm -
inception bunu yazdı:
-----------------------------
Deprem ülkeyi değiştiricek galiba :W
http://gundem.milliyet.com.tr/eylemcileri-tekme-tokat-dovduler/gundem/gundemdetay/27.10.2011/1455822/default.htm
-----------------------------abi hayat zeki kavramdır.
Bu hayatta iyilik ve insanlık hiç bir zaman karşılıksız kalmamıştır.Sen karşılık beklemedne yapacaksın, hayat uzun vadede mutlaka karşılığını verir.
Demiştim bu depremler mükemmel propaganda bizim için diye.Her insan bağlanmak, birşeyin parçası olmak ister.Yardımlar sayesinde görecekler ki, biz kabul ediyoruz.
-
teletex i olan arkadaşlar depremleri
teletex sayfa 196 dan takip edebilirler
-
Doğal afetler ile baş etmek gerçekten de çok zor Allah yardımcımız olsun. İnşallah hakkaride can kaybı falan olmaz.
