Half-Life Bot Sayısı
-
yaw bi kaç konuda sordum yeni konu açmak istemedim ama cevap gelmedi buna bari cavap yazın :d
jumbot var bende 4 tane bot atıyo daha fazla atamıyorum bi çaresi varmı yoksa en fazla 4 tanemi atılıyo
-
add_bot
gibi bişi olması lazım...
mümkündür 4 ten fazla atman
hatta zeka seviyeleridir vs de ayarlayabiliorsun
googledan daha rahat bulursun gibime geliyor bi jumbot code die arat cıkacagına eminim...iyi eylenceler...
hala halflife-jumbot takılanlarına oldugunu bilmek güzel...
-
hacı hatırlıyomda 4 yıl önce :D psikopattım oyunda:D 31 tane bot alırdm :) disposal a :D ver alllahım we :D walla iyi oynarım :) ama onu nasıl yapıyorsun bilmıyorum :(
-
çok denedim ama ben 4tane bile atamayınca sildim gitti =)
-
-
girişte ki oyuncu sayısını kaç yaparsan o kadarda bot alırsın 8 in bilmem kaçı bot alıyor ama tam aklımda degil.
-
oyun girişimde oyun oluşturuyorsun ya oarada max oyuncu var onu 32 yap okadar oyuncu alır oyun sen 1 kişisin 32-1=31 tane bot
-
max player ile ilgili bi dalga değil muhtemelen jumbot'un versiyonundan kaynaklanıyo.Sağolun yinede
-
şimdi olay şu.Jumbot klasöründeki jumbot dosyasını notepadle açıyoruz
bot_num 4 yazıyo ordaki 4 ü istediğiniz bi rakam yapın tamamdır.
Toplam Hit: 3395 Toplam Mesaj: 9
