Half-Life Yaması[İstek]
-
Arkadaşlar bi aralar çok oynardım şu yamayı diyeceksiniz hangi yama ismini bilmiyorum :( Böyle kovboylar fln vardı o zamanın silahları vs. İki kasaba vardı gidiodun karşı kasabanın tavuğunu çalıp kendi kasabana götürüodun sayı yapıyodun vs. Bu yamanın ismini bilen paylaşabilen varsa çok sevaba girer (: Çok dua ederim şimdiden saolun (:(:
-
haha ilk defa duydum böle bir half-life yaması olduğunu yaşımdan dolayıdır bulursanız ii olur çok merak ettim bende indircem :)
edit: hocam valvenin sitesinde yazmıyor o yama :S
http://www.valvesoftware.com/games.html
heralde normal kişiler yaptı oyunun kendi yaması deil :S
-
bahsetiğin şey yama değil mod sanırm
-
mod işte yama nerden çıktı :D
-
SyspioniC bunu yazdı:
-----------------------------
bahsetiğin şey yama değil mod sanırm
-----------------------------küstüm game işte ya :|
-
Gunman Chronicles olabilir mi? onda da kovboyumsu tipler vardı bi arat google dan...
Toplam Hit: 997 Toplam Mesaj: 6
