Hamachi
-
http://img218.imageshack.us/img218/771/007lf.jpg
arkadaşla hamachiden sanal ağ oluşturduk o counter kuruyo bende görünüyo ama bağlanmayı deneyince
http://img218.imageshack.us/img218/771/007lf.jpg
bu resimdeki hatayı weriyo.Kafayı yicem yardımlarınızı bekliyorum -
hatayı görebilsek
-
düzenledim kardeş.
-
iki makınanın guvenlik duvarı ayarlarına girin orda ikin ci sutunda ozel durumlar var .orda oyununuz secili olmasını kontrol edin secili olacak ordaqn da ag baglantılarım >ozellikler>hizmet.tekrar kontrol edin kolay gelsin
-
evet gü-venlik duvatrlarından olabilir :D
-
class c hatası alıyorsun.iki makinenin hamachi ipleri uyuşmuyor.
...http://img454.imageshack.us/img454/7995/hamachiclasschataszm8lf.gif
bunu dene ama duzelcegini sanmıyorum
Toplam Hit: 2046 Toplam Mesaj: 6
