Hamachi İle 1.6'Da Bot Atma Sorunu
-
Arkadaşlar, hamachi aracılığıyla arkadaşımla CS 1.6 oynuyoruz. Ancak bot atılmıyor.
Hem oyun içersinde 'H' ye basıp, menüden atmayı denedim, hemde console'a add_bot vs komutları girmeyi denedim olmuyor. Nasıl bot atabiliriz? -
Hata mı veriyor yoksa tepki vermiyor mu?
-
H'den yapınca tepki vermiyor, add_bot yapınca 'Unknown command: add_bot' diye hata veriyor
-
Bot_add değilmiydi o?
-
] bot_add
Unknown command: bot_add
] add_bot
Unknown command: add_botikisinde de veriyor hatayı.
Bu arada şimdi denedim, 'H' menüsünden yapmaya çalışınca console'da 'Bad rcon_password' yazısı çıkıyor.
-
Bu arada Dedicated Server kullanarak bağlanıyoruz.
-
up yaw.
Aha da ss: http://img824.imageshack.us/img824/9418/16944545.jpg
-
bot dllsi enjekte olmamis. amxmodx mi kurdun?
-
Amxmodx ne? Hayır kurmadım. (:
