Hamachi İle Dota Nasıl Oynanır ?
-
Hocalar arkadaşlarla hamachi üzerinden dota oynamak istiyoruz.
Ağı oluşturuyoruz birbirimizi görüyoruz ama dotada oyun kurunca görünmüyor.
Nasıl olduğunu bilen yardımcı olabilir mi ? Yada alternatifi başka yol bilen biri yardımcı olursa çok makbule geçicek.
Hamachi Sürüm : 2.1.0.296
-
windows izin soruyordu, onu onaylayınca görüyor dostum.
-
Hocam w7 kullanıyorum ben, arkadaşım xp. Bununla bi ilgisi yoktur herhalde. Birde o soru ekranına nasıl gidebiliriz. Arkadaşım ıskalamış galiba, bende ıskalamış olabilirim
-
öncelikle dota oynamadım hiç onunla.
işe ilk olarak Windows Güvenlik Duvarı'nı ve varsa Antivirus'u kapatarak başlayın.
-
Hamachiden Arkadaşlarla Çok Oyun Oynadık Ama Hiç Dota Oynamadık.Güvenlik Duvarını Kpatmayı Deneyiniz.
GokhaN tarafından 30/Oca/13 19:04 tarihinde düzenlenmiştir -
ALINTILAR!
Hamachi ile uğraşmak yerine neden biriniz port açıp eurobattle de oyun kurmuorsunuz ?... 2nizden birinin modemi usb ise port açmak çok daha kolay... yani bence hamachi ile uğraşmayın...
Yardımım dokunmadı ama tavsiye işte...=)-----------------
Üstte anlatılanları yap olmazsa versiyonlarınız uyuşmuyo da olabilir..
W3 Fixer i çalıştır bi.-----------------
----------------
Şöyle bir durumla karşılaşmıştım ben, diğerlerleri oyunu görebilirken ben göremiyordum, gidip hamachinin ilk versiyonunu yüklemiştim, ondan sonra oyunu görmeye başlamıştı. Versiyon 0.9.9 gibi bir şeydi
------------------
www.eurobattle.net
Hiç uğraşma gir kur oyna----------------------
-
Hepinize teşekkürler hocalar. Deniyeceğim çalışanı yazıcam burdan, benden başka birine daha lazım olur
