folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Hamachi İle Dota Nasıl Oynanır ?



Hamachi İle Dota Nasıl Oynanır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Hocalar arkadaşlarla hamachi üzerinden dota oynamak istiyoruz.

    Ağı oluşturuyoruz birbirimizi görüyoruz ama dotada oyun kurunca görünmüyor.

    Nasıl olduğunu bilen yardımcı olabilir mi ? Yada alternatifi başka yol bilen biri yardımcı olursa çok makbule geçicek.

     

    Hamachi Sürüm : 2.1.0.296

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erdoganb
    erdoganb's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2009
    Erkek

    windows izin soruyordu, onu onaylayınca görüyor dostum.


    yardırmak bizim işimiz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Hocam w7 kullanıyorum ben, arkadaşım xp. Bununla bi ilgisi yoktur herhalde. Birde o soru ekranına nasıl gidebiliriz. Arkadaşım ıskalamış galiba, bende ıskalamış olabilirim

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    öncelikle dota oynamadım hiç onunla. 

    işe ilk olarak Windows Güvenlik Duvarı'nı ve varsa Antivirus'u kapatarak başlayın.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GokhaN
    GokhaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2013
    Erkek

    Hamachiden Arkadaşlarla Çok Oyun Oynadık Ama Hiç Dota Oynamadık.Güvenlik Duvarını Kpatmayı Deneyiniz.

    GokhaN tarafından 30/Oca/13 19:04 tarihinde düzenlenmiştir

    kıl olan yer kaşınır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    ALINTILAR!

    Hamachi ile uğraşmak yerine neden biriniz port açıp eurobattle de oyun kurmuorsunuz ?... 2nizden birinin modemi usb ise port açmak çok daha kolay... yani bence hamachi ile uğraşmayın...
    Yardımım dokunmadı ama tavsiye işte...=)

    -----------------

    Üstte anlatılanları yap olmazsa versiyonlarınız uyuşmuyo da olabilir..

    W3 Fixer i çalıştır bi.

    -----------------

    http://gevezeonline.com/threads/warcraft-iii-ve-dota-hamachi-uzerinden-nasil-oynanir-nasil-host-olunur.28206/

    ----------------

    Şöyle bir durumla karşılaşmıştım ben, diğerlerleri oyunu görebilirken ben göremiyordum, gidip hamachinin ilk versiyonunu yüklemiştim, ondan sonra oyunu görmeye başlamıştı. Versiyon 0.9.9 gibi bir şeydi

    ------------------

    www.eurobattle.net 

    Hiç uğraşma gir kur oyna 

    ----------------------

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bykamu
    bykamu's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2008
    Erkek

    Hepinize teşekkürler hocalar. Deniyeceğim çalışanı yazıcam burdan, benden başka birine daha lazım olur

Toplam Hit: 2533 Toplam Mesaj: 7