Hamachi Sorun Yardım Edebilicek Varmı ? :(
-
merhaba benim sorunum hamachi sorunu :( arkadaşla hl yapıcaz ağı kuruyoruz ping atıyoruz filan kuruyoruz serverı karşıki arkadaşta hep class c çıkıyo bunu araştırdım internette bir sürü yöntem denedik olmadı olmadı olmadı :( yani bunun çözümü yokmu yada arkadaşla teke tek nasıl yapabiliriz internet üzerinden hamachiden anlayanları bekliyorum :(
-
hamachi klasörünün içine aliases die bi text dosyası olustur önce sana bağlancak kişinin hamachi ip sini sonra gene bağlancak kişinin ip 'sini yazcan , ama ip nin 2 .bölümü senin ip olcak
örn
arkadasının ip : 5.11.11.11
senin ip : 5.22.22.22
yazacağın şey aliases dosyasının içine
5.11.11.11 5.22.11.11
not hamachi versiyonu 1.0.1.5 olmalı , ileriki versiyonlarda çalışmaz
-
bende ise oyun gözükmüyor bile :D ping atmıyorum ondan olabilirmi
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
bende ise oyun gözükmüyor bile :D ping atmıyorum ondan olabilirmi
-----------------------------
ping atamamandan değil bence , bazen ping atamayabiliyosun güvenlik duvarı nedeniyle -
peki o txt yi sırf kendimemi atcam yoksa karşıyadamı atıcam ?
-
Biz de Hamaçiden warcraft 3 frozen oynamaya çalışıyoruz herşey oluyor herkes giriyo goruyoruz ping fln atılıyo sonra oyuna giriyoruz açıyoruz oyunu kimse birbirini ve oyunu warcraftta goremiyo bunu neden ne olabilir acaba?
-
sen kuruyosan oyunu sadece senin yapman yeter
-
allah razı olsun oyundayım :D valla çok saol be hacı
Toplam Hit: 2230 Toplam Mesaj: 8
