folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Hamachi Sorun Yardım Edebilicek Varmı ? :(



Hamachi Sorun Yardım Edebilicek Varmı ? :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    merhaba benim sorunum hamachi sorunu :( arkadaşla hl yapıcaz ağı kuruyoruz ping atıyoruz filan kuruyoruz serverı karşıki arkadaşta hep class c çıkıyo bunu araştırdım internette bir sürü yöntem denedik olmadı olmadı olmadı :( yani bunun çözümü yokmu yada arkadaşla teke tek nasıl yapabiliriz internet üzerinden hamachiden anlayanları bekliyorum :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    hamachi klasörünün içine aliases  die bi text dosyası olustur önce sana bağlancak kişinin hamachi ip sini sonra gene bağlancak kişinin ip 'sini yazcan , ama ip nin 2 .bölümü senin ip olcak

     

    örn

    arkadasının ip : 5.11.11.11

    senin ip : 5.22.22.22

    yazacağın şey aliases dosyasının içine

    5.11.11.11 5.22.11.11

     

    not hamachi versiyonu 1.0.1.5 olmalı , ileriki versiyonlarda çalışmaz

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    bende ise oyun gözükmüyor bile :D ping atmıyorum ondan olabilirmi

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Madcrazy bunu yazdı:
    -----------------------------
    bende ise oyun gözükmüyor bile :D ping atmıyorum ondan olabilirmi
    -----------------------------
    ping atamamandan değil bence , bazen ping atamayabiliyosun güvenlik duvarı nedeniyle

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    peki o txt yi sırf kendimemi atcam yoksa karşıyadamı atıcam ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Biz de Hamaçiden warcraft 3 frozen oynamaya çalışıyoruz herşey oluyor herkes giriyo goruyoruz ping fln atılıyo sonra oyuna giriyoruz açıyoruz oyunu kimse birbirini ve oyunu warcraftta goremiyo bunu neden ne olabilir acaba?

    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsDayGoesBy
    AsDayGoesBy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    sen kuruyosan oyunu sadece senin yapman yeter
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    allah razı olsun oyundayım :D valla çok saol be hacı
Toplam Hit: 2230 Toplam Mesaj: 8