Hamachi Sorunu???
-
beyler benm hamachi calışmıyor oturum acmaya calıştığım zaman eşleşme sunucusu bağlantı istreminizi reddetti diyor.NE yapmalıyım beyler??
-
nerede bu millet nerede devlet :)
-
zamana bırakmalısın.
Toplam Hit: 877 Toplam Mesaj: 3
