Hamachi Yada Baska Bi Program İle TBT 1. Uluslararası Olypiat
-
Beyler ben 10 arkadasın ile birlikte hergun warcraft oynuyoruz hamachi diye bi programla eger bi turnuva yaparsak cok guzel olur yada benım bır projem vardı 100 ler ce kısının oynaya bilecegı bır platorm uzerınde savas yapılacakdı bilenler bı fıkır solesın yaww
-
bende genelde 10 arkadaşımla birlikte Warcraft Ft oynarız DotA adlı haritaı oynarız sürekli. genelde battle.net üstünden oynarız. clan maçları çok olur. 1-2 ay önce ye kadar hiçbir clan maçında yenilmemiştik. hala yenilmemişiz ama 1-2 aydır hiç battle.net ten oynamıyoz.
-
şunuda söyleyeyi warcraft ta en fazla 12 kişi birlikte oyun oynaya bilir. ama battle.net gibi kendi platformumuzu kurarsak süper olur.
battle.net i anlatyım: sadece oyuncuların buluşup anlaştıkları ve tüm oyunların listelendiği sıradan bi oyun server i. ama oyun server üstünden oynanmıyo. oyunu kim kurmuşsa oyun server i o makina olur. ben mesela 3 arkadaşımla aynı nick i kullanarak oyuna giriyodum. ilk önce biri giriyo oyuna, hemen ardından ben giriyorum; ve arkadaşımın battle.net baglantısı kesiliyo ama oyuna girdiği için oyundan düşmüyo. ve derken 3. kişi gelip beni düşürüyo ve oda geliyo. aynı oyunda 3 adımında nick i aynı oluyo.
Toplam Hit: 714 Toplam Mesaj: 3
